معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد

به گزارش وبلاگ داریوش، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه عبدالرضا سهرابی، مدیر کل هنرهای تجسمی پس از حواشی بوجود آمده در مورد ورود حشره به یک قاب عکس از مجموعه برند و هیلابکر در بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران گفت: آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران ثروت ملی و نگهداری شایسته آن از مهمترین دغدغه های ما و خانواده هنر ایران است.

سالاری افزود: در بازدیدی که پس از آنالیز های کارشناسان مرتبط از این اثر و سایر آثار موجود در نمایشگاه داشتم، خوشبختانه این اثر هیچگونه آسیبی ندیده و حشره مزبور ضمن پاکسازی اصولی به وسیله متخصصان، در هیچ یک از آثار نمایشگاه دیده نشده است.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ در ادامه ضمن اشاره به اهمیت بالای گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران اظهار کرد: حساسیت جامعه هنری نسبت به گنجینه ارزشمند موزه بزرگترین سرمایه برای میراث داری از این ثروت ملی است و ما در معاونت امور هنری تمام تلاشمان را برای حفظ، نگهداری و برطرف بعضی مسائل به جامانده از بازسازی موزه انجام خواهیم داد.

در این بازدید عبدالرضا سهرابی، مدیرکل هنرهای تجسمی و عبادرضا اسلامی، رئیس موزه هنرهای معاصر تهران گزارشی از اقدامات اجرا شده درخصوص مشکل پیش آمده و برطرف آن به وسیله کارشناسان متخصص در این حوزه و آنالیز سلامت سایر آثار موزه هنرهای معاصر تهران را ارائه کردند.

حواشی پیش آمده درباره موزه هنرهای معاصر تهران این بار به حشراتی باز میگردد که بر روی یکی از آثار به نمایش درآمده در این موزه حضور داشتند. به گفته مدیر موزه هنرهای معاصر تهران، این مشکل حل شد اما همچنان اطلاع رسانی به جامعه هنری الزام دارد.

منبع: همگردی

به "معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید