لیگ برتر والیبال، کامبک شهرداری ارومیه و هورسان در هفته یازدهم

به گزارش وبلاگ داریوش، تیم های شهرداری ارومیه و هورسان رامسر در حالی در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند که تا یک قدمی شکست پیش رفتند.

لیگ برتر والیبال، کامبک شهرداری ارومیه و هورسان در هفته یازدهم

به گزارش وبلاگ داریوش، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، امروز (چهارشنبه) با انجام هفت ملاقات در شهرهای تهران (سه ملاقات)، ورامین، یزد، مریوان و رامسر پیگیری شد.

شهرداری ارومیه که سایه به سایه، تیم سپاهان را در صدر جدول تعقیب می نماید این هفته میهمان شهرداری ورامین بود. ارومیه در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 20 و 26 بر 24 مغلوب میزبان خود شد. شاگردان محمدرضا تندروان در سه ست بعدی اما با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 15 بر 6 مقابل ورامین به پیروزی رسیدند تا در نهایت 3 بر 2 فاتح این مسابقه باشند.

این مسابقه شش کارت زرد و قرمز داشت که آرش تقوی بازیکن ورامین و قاسم کارخانه بازیکن شهرداری ارومیه کارت زرد دریافت کردند. مصطفی شیرکوند لیبروی تیم شهرداری ورامین و فرهاد سال افزون از تیم شهرداری ارومیه نیز در این مسابقه کارت قرمز گرفتند. بعلاوه رضا نائینی یاری مربی شهرداری ورامین در ست پنجم با دریافت کارت زرد و قرمز، اخراج شد.

در دیگر ملاقات هفته یازدهم، تیم هورسان رامسر و مس رفسنجان که با سه برد در رتبه های یازدهم و دوازدهم جدول لیگ برتر قرار داشتند به مصاف یکدیگر رفتند. مس رفسنجان در ست های اول و دوم این مسابقه با امتیاز مشابه 25 بر 19 به پیروزی رسید، اما در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 12 نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر والیبال، کامبک شهرداری ارومیه و هورسان در هفته یازدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، کامبک شهرداری ارومیه و هورسان در هفته یازدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید