لیگ برتر فوتبال، رحمتی به دنبال انتقام از قلعه نویی

به گزارش وبلاگ داریوش، تیم های فوتبال پدیده و گل گهر در حالی امروز به مصاف هم می فرایند که تیم میزبان به دنبال دریافت انتقام از حریف سیرجانی اش است.

لیگ برتر فوتبال، رحمتی به دنبال انتقام از قلعه نویی

به گزارش وبلاگ داریوش، لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با برگزاری یک بازی معوقه از هفته بیست و دوم ادامه پیدا می نماید. تیم های پدیده مشهد و گل گهر سیرجان در حالی از ساعت 19 امروز در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می فرایند که 6 بازی این هفته در تاریخ های هجدهم و نوزدهم اردیبهشت برگزار شده و زمان برگزاری یک مسابقه دیگر بین فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان هنوز تعیین نشده است.

گل گهرِ امیر قلعه نویی بعد از سپری کردن دوران افت، چند هفته ای است که شرایط خوبی به دست آورده و پیروز شده دوباره به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان بازگردد. این تیم هفته گذشته با یک گل ذوب آهن را شکست داد و حالا در مشهد به دنبال یازدهمین برد فصل است. این تیم هم اکنون با 35 امتیاز در رده سوم جدول واقع شده است و کسب 3 امتیاز این مسابقه، سیرجانی ها را به یک مدعی تمام قد برای آسیایی شدن بدل خواهد نمود.

در آن سوی میدان تیم تحت راهنمایی سید مهدی رحمتی فصل پیروزی را تا به امروز پشت سر نگذاشته است. این تیم که در دو سه سال اخیر جزو مدعیان بالانشین جدول به حساب می آمد، سال جاری با مسائل اقتصادی و مدیریتی فرایند نزولی داشته، تا حدی که از این تیم در فاصله 7 هفته مانده به سرانجام مسابقات، به عنوان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول یاد می گردد.

پدیده با 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول است و در صورت از دست دادن امتیاز ممکن است این جایگاهش نیز در هفته آینده تهدید گردد. این تیم در بازی قبلی اش در هفته بیست و سوم با یک از آلومینیوم باخت. رحمتی بعد از ملاقات در بازی قبلی با علیرضا منصوریان، حالا باید با قلعه نویی، دیگر مربی استقلالی لیگ برتر که سابقه شاگردی او را نیز داشته مصاف کند. بازی رفت با رجحان 3 بر یک گل گهر در سیرجان همراه بود.

سیدمهدی رحمتی و امیرقلعه نویی در حاشیه بازی رفت دو تیم پدیده و گل گهر

نتایج 6 بازی برگزار شده هفته بیست و دوم به توضیح زیر است:

مس رفسنجان صفر - نساجی مازندران یک

صنعت نفت آبادان صفر - آلومینیوم اراک یک

ماشین سازی تبریز 2 - سایپا 2

سپاهان یک- پرسپولیس یک

پیکان یک- تراکتور یک

استقلال صفر - ذوب آهن 2

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، رحمتی به دنبال انتقام از قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، رحمتی به دنبال انتقام از قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید