فرماندار نیویورک مشارکت ارتش آمریکا در مقابله با کرونا را خواهان شد

به گزارش وبلاگ داریوش، فرماندار ایالت نیویورک روز یکشنبه از کاخ سفید درخواست کرد که برای مقابله با ویروس کرونا، ارتش آمریکا به کار گرفته گردد.

فرماندار نیویورک مشارکت ارتش آمریکا در مقابله با کرونا را خواهان شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ داریوش، آندرو کوئومو فرماندار ایالت نیویورک روز یکشنبه از دولت آمریکا خواست برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از ارتش این کشور استفاده گردد.

فرماندار این ایالت از هفته پیش و به دلیل شیوع ویروس کرونا در این شهر حالت فوق العاده اعلام نموده است.

همچنین پس از آنکه نتیجه آزمایش یک دیپلمات اهل فیلیپین برای آنالیز ابتلا به بیماری کووید-19 مثبت گزارش شد، سازمان ملل از قصد خود برای کاهش حضور نیروهایش در مقر این سازمان در نیویورک از روز دوشنبه اطلاع داد.

رسانه ها گزارش داده اند آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل به تمامی کارکنانش در نیویورک دستور داده از روز دوشنبه تا 20 آوریل کارهایشان را از راه دور انجام دهند.

همچنین مقامات شهر نیویورک امروز به دیپلمات های سازمان ملل هشدار دادند که ویروس کرونا به صورت گسترده ای در این شهر شیوع یافته و احتمالا تهدیدات این ویروس برای شهروندان تا اواخر ماه سپتامبر (اواسط مهرماه) ادامه خواهد یافت. (جزئیات بیشتر)

در حال حاضر تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایالت نیویورک به 613 نفر رسیده که 269 نفر آنها در شهر نیویورک بوده اند. همچنین یک پیرزن 82 ساله و یک مرد 65 ساله در این ایالت جان خود به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند.

بر اساس آخرین گزارش ها، 3046 نفر در کل آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 103 نفر جان خود را از دست داده اند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "فرماندار نیویورک مشارکت ارتش آمریکا در مقابله با کرونا را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار نیویورک مشارکت ارتش آمریکا در مقابله با کرونا را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید