شوک تازه به فوتبال؛ لیونل مسی در الهلال عربستان؟

به گزارش وبلاگ داریوش، تا قبل از جام دنیای که کریستیانو رونالدو هنوز در منچستر یونایتد بود به ندرت کسی پیش بینی می کرد که این فوق ستاره بزرگ فوتبال دنیا راهی لیگ عربستان گردد.

شوک تازه به فوتبال؛ لیونل مسی در الهلال عربستان؟

رونالدو پیش از این اعلام نموده بود که می خواهد با حضور در یک باشگاه بزرگ به فوتبال خود ادامه دهد و راهی لیگ عربستان و یا قطر نخواهد شد، اما پیشنهاد تیم سعودی آن قدر وسوسه انگیز بود که این بازیکن پاسخ مثبت داد و با دستمزدی فرا نجومی حاضر شد که پیراهن النصر را برتن کند.

رونالدو در حالی راهی النصر شده که سرشناس ترین و پرافتخارترین تیم فوتبال در عربستان، الهلال است. بر این اساس طرفداران الهلال هم منتظر حضور لیونل مسی در تیم خود هستند.

نکته جالب اینکه پیراهن مسی با الهلال هم در فروشگاه های این باشگاه عرضه شده و این نشان می دهد که سران و طرفداران این باشگاه عربستانی هم امیدوار به جذب اعجوبه فوتبال دنیا هستند.

البته فعلا بسیار بعید است که مسی از پاری سن ژرمن جدا گردد. او با تیم تا انتها امسال قرارداد دارد و فعلا مسی برخلاف رونالدو در اوج به سر می برد البته پیشنهاد های که تیم های عربی می دهند ممکن است هر بازیکنی را وسوسه کند، آن هم بازیکنانی که در سال های انتهای فوتبال خود هستند.

منبع: فرارو

به "شوک تازه به فوتبال؛ لیونل مسی در الهلال عربستان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک تازه به فوتبال؛ لیونل مسی در الهلال عربستان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید