شعار جالب هواداران علیه بازیکن گربه آزار وستهام!

به گزارش وبلاگ داریوش، هواداران تیم فوتبال وستهام علیه بازیکن تیم شان که اخیراً به خاطر آزار حیوان خانگی خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است رویکرد جالبی را در پیش گرفتند.

شعار جالب هواداران علیه بازیکن گربه آزار وستهام!

به گزارش وبلاگ داریوش، انتشار کلیپی در فضای مجازی که کورت زوما مدافع تیم وستهام را هم در حال ضرب وشتم گربه خانگی اش نشان می دهد، این بازیکن 27ساله را به شدت به دردسر انداخته است.

تنها 24 ساعت پس از انتشار این کلیپ، او برای وستهام مقابل تیم واتفورد به میدان رفت و همان طور که می شد پیش بینی هم کرد هر دو گروه از هواداران او را تحویل نگرفتند. پیش از شروع مسابقه و زمانی که بازیکنان به زمین رفتند تا خودشان را گرم کنند، هواداران هر دو تیم زوما را هو کردند.

این بازیکن فرانسوی اما در ادامه بازی هم با هر بار صاحب توپ شدنش، هدف کلی توهین قرار می گرفت. جالب ترین بخش از شیوه انتقاد هواداران از زوما اما زمانی بود که او طی برخورد با جاش کینگ بازیکن تیم واتفورد نقش بر زمین شد و قوزک پایش را گرفت و از درد فریاد می زد، در آن زمان بود که هواداران تیم میهمان یکصدا فریاد زدند :حالا ببین گربه ات چه حسی دارد!

در همین حال پلیس لندن اعلام کرده است که تحقیقات درباره اتفاق رخ داده در منزل زوما را پیگیری نخواهد کرد، چون در حیطه وظایف این سازمان نیست. مقامات باشگاه وستهام هم اعلام کردند که در داخل باشگاه به این موضوع رسیدگی می کنند اما دیوید مویس سرمربی تیم با قراردادن نام بازیکن در ترکیب تیم نشان داد که خیلی موضوع را جدی نگرفته است، البته زوما به دلیل بازخوردی که کلیپ منتشرشده از او داشته است مجبور به عذرخواهی شده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شعار جالب هواداران علیه بازیکن گربه آزار وستهام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار جالب هواداران علیه بازیکن گربه آزار وستهام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید