شانس کم ایران برای میزبانی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ داریوش، چهار کشور درخواست میزبانی رقابت های والیبال نشسته قهرمانی دنیا را ارائه نموده اند.

شانس کم ایران برای میزبانی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ داریوش، رقابت های والیبال نشسته قهرمانی دنیا قرار بود اردیبهشت ماه سال 1401 به میزبانی چین و در شهر هانگژو برگزار گردد، اما این کشور به علت مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا از این میزبانی انصراف داد.

پس از این انصراف، کشورهای مختلف درخواست های خود را برای میزبانی به فدراسیون دنیا والیبال نشسته ارائه کردند که در بین پیشنهادات مطرح شده، پیشنهاد 4 کشور ایران، بوسنی و هرزگوین، مصر و فنلاند به مرحله نهایی رسید تا از بین آنها یک کشور به عنوان میزبان معرفی گردد.

در بین این چهار کشور، ایران از شانس کمتری نسبت به سایرین برخوردار است. علت کم بودن شانس میزبانی این است که مسابقات دنیای در دو قسمت مردان و بانوان برگزار می گردد و کشور میزبان باید هر دو بخش را برگزار کند. با توجه به اینکه ایران فقط درخواست میزبانی مسابقات مردان را ارائه نموده، همین مسئله ممکن است مانع از میزبانی کشورمان گردد.

در این بین یک شانس بسیار کم برای میزبان ایران وجود دارد؛ اینکه فدراسیون دنیای والیبال نشسته تصمیم به برگزاری مجزای مسابقات مردان و زنان بگیرد که البته این موضوع بسیار بعید است، زیرا مسابقات والیبال نشسته قهرمانی دنیا از سال 2006 به بعد هرگز به صورت مجزا برگزار نشده و رقابت مردان و بانوان در یک کشور بوده است.

به هر حال قرار است طی چند روز آینده تکلیف میزبانی این رویداد تعیین گردد. آنچه تا به امروز قطعیت دارد، تعویق مسابقات و تغییر زمان برگزاری آن است. در واقع فدراسیون دنیای والیبال نشسته باید برای این زمان برگزاری این رویداد نیز تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شانس کم ایران برای میزبانی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس کم ایران برای میزبانی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید