سولسشایر: شکست مقابل لیورپول تاریک ترین روز کاری ام در اولدترافورد را رقم زد

به گزارش وبلاگ داریوش، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد باخت خانگی 5 بر صفر مردانش مقابل لیورپول را تلخ ترین خاطره خود در تمام دوران حضورش در اولدترافورد دانست.

سولسشایر: شکست مقابل لیورپول تاریک ترین روز کاری ام در اولدترافورد را رقم زد

به گزارش وبلاگ داریوش، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت 5 بر صفر مردانش مقابل رقیب دیرینه در هفته نهم لیگ برتر انگلیس که بدترین باخت خانگی تاریخ این تیم برابر لیورپول بود، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: به جز اینکه امروز تاریک روز کاری من به عنوان سرمربی منچستریونایتد بود، چیز دیگری ندارم که بگویم. ما نه از نظر فردی و نه از نظر تیمی، خوب بازی نکردیم. مقابل تیمی مثل لیورپول دادن چنین فرصت هایی برای گلزنی تاوان دارد و متأسفانه ما این کار را انجام دادیم. مسئولیت این شکست با من است، همین! کادر فنی تیم نفراتی بسیار بسیار خوب و عالی دارد. این من هستم که رویکرد تاکتیکی تیم را انتخاب می کنم، اما ما امشب به میزان کافی از موقعیت ها استفاده نکردیم و بیش از میزان به حریف فضا دادیم و خب وقتی که به بازیکنان خوب حریف فضا بدهید، نتیجه اش همین می گردد.

سولسشایر اضافه نمود: من می دانم که بازیکنانم چه پتانسیلی دارند. می توانید کارهایی را که آنها در فصل گذشته انجام دادند، مرور کنید. ما فصل گذشته هم 6 بر یک به تاتنهام باختیم. این باخت البته بدتر از آن است، خیلی خیلی بدتر. برای من به عنوان کسی که خودش هم منچستری بوده و در این تیم بازی نموده، این باخت خیلی سنگین است. من فقط می توانم بگویم که باید هرچه زودتر این باخت را پشت سر بگذاریم و به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم خودش را گزینه مناسبی برای راهنمایی این تیم می بیند، گفت: من و این تیم مسیری بسیار طولانی را برای رسیدن به اینجا طی نموده ایم. شاید ما الان خیلی به تسلیم شدن نزدیک باشیم و از حالا روزهای سختی در انتظار ما خواهد بود. ممکن است روحیه بازیکنان اُفت کند، اما این تیم هنوز هم بسیار باشخصیت است. می دانیم که ضربه بدی خورده ایم و الان احساسی بدتر از این نمی توانیم داشته باشیم. ببینیم چگونه می توانیم از این مقطع عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: شکست مقابل لیورپول تاریک ترین روز کاری ام در اولدترافورد را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: شکست مقابل لیورپول تاریک ترین روز کاری ام در اولدترافورد را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید