عکس ، پیکاپ غول آمریکایی به بازار آمد

به گزارش وبلاگ داریوش، گجت نیوز نوشت: جی ام سی سیرا HD فیس لیفت معرفی گردید. این پیکاپ غول پیکر و لوکس آمریکایی اکنون در نسخه فیس لیفت از ظاهری مجذوب کننده، کابینی تازه و پیشرانه قدرتمندتر بهره می برد.

عکس ، پیکاپ غول آمریکایی به بازار آمد

طی هفته های گذشته شاهد معرفی شورلت سیلورادو HD و نسل تازه فورد سوپر دیوتی بودیم که توانستند بار دیگر بازار پیکاپ های سنگین را رونق بخشند. به همین دلیل به تازگی جی ام سی نیز از فیس لیفت سیرا HD پرده برداشت تا مشتریان خود را هیجان زده کند. این پیکاپ غول پیکر آمریکایی اکنون در نسخه فیس لیفت از ظاهری مجذوب نماینده، کابینی تازه و پیشرانه قدرتمندتر بهره می برد.

مشخصات جی ام سی سیرا HD فیس لیفت

جی ام سی سیرا HD فیس لیفت در نمای جلو اکنون از چراغ های تازه و جلوپنجره بازطراحی شده بهره می برد. چراغ های جلوی این خودرو اکنون به نورپردازی متحرک نیز مجهز شدند. از سایر ویژگی های طراحی بیرونی این پیکاپ قدرتمند آمریکایی می توان به رنگ های تازه، رینگ های تازه، گرافیک داخلی تازه چراغ های عقب، سپر جلوی تازه و مه شکن های کوچک تر اشاره نمود.

کابین کاملا تازه به عنوان اصلی ترین تغییر جی ام سی سیرا HD فیس لیفت نسبت به قبل محسوب می گردد. این پیکاپ اکنون به داشبورد تازه و مدرن به همراه متریال باکیفیت تر مجهز شده است. بعلاوه جی ام سی برای این خودرو نمایشگر اطلاعاتی تفریح 13.4 اینچی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی بی سیم به همراه صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی را نیز در نظر گرفته است.

سیستم اطلاعاتی تفریح این خودرو از قابلیت تقسیم نمایشگر نیز بهره می برد تا بتوان به یاری آن از سیستم ناوبری و کنترل های صوتی به شکل همزمان استفاده کرد. ضمن این که طراحان کنسول مرکزی را به روز نموده و برای آن شارژر بی سیم گوشی های هوشمند را در نظر گرفتند. نسخه های دنالی و AT4 که به عنوان نسخه های لوکس این پیکاپ آمریکایی محسوب می شوند نیز به کابینی کاملا لوکس و مجلل مجهز شدند.

جی ام سی سیرا HD فیس لیفت همچون سیلورادو HD در مدل 2024 از موتور 6.6 لیتری دیزلی دورامکس با توربوشارژر تازه بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 470 اسب بخار و گشتاور 1320 نیوتن متر را به فراوری برساند. به واسطه سرسیلندرهای ارتقا پیدا نموده و انژکتورهایی با جریان بالاتر، این پیشرانه نسبت به قبل حدود 25 اسب بخار قدرت و 88 نیوتن متر گشتاور بیشتری را فراوری می نماید.

ضمن این که امکان سفارش همان پیشرانه 6.6 لیتری V8 بنزینی قبلی نیز برای مشتریان وجود دارد؛ این پیشرانه قدرتی برابر با 400 اسب بخار و گشتاور 628 نیوتن متر را فراوری خواهد نمود. یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک آلیسون تازه نیز به جای مدل 6 سرعته قبلی وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها را بر عهده دارد.

مشتریان می توانند اکنون برای جی ام سی سیرا HD فیس لیفت پکیج تازه Max Tow را سفارش دهند که قابلیت یدک کشی حداکثر 10 هزار و 200 کیلوگرمی را برای مدل 2500 HD به همراه دارد؛ این پکیج 1800 گیلوگرم ظرفیت یدک کشی را نسبت به قبل افزایش داده که بیشترین ظرفیت در این کلاس به شمار می رود. بعلاوه مشتریان می توانند مدل 3500 HD را سفارش دهند که ظرفیت یدک کشی را به 16 هزار و 300 کیلوگرم افزایش خواهد داد.

بعلاوه جی ام سی برای این پیکاپ غول پیکر تکنولوژی های تازهی را برای آسان تر شدن یدک کشی در نظر گرفته است که کروز کنترل تطبیقی با قابلیت پشتیبانی از تریلر به عنوان مهم ترین آنها محسوب می گردد. این تکنولوژی در زمان اتصال تریلر به افزایش ضریب درگ و مسافت ترمزگیری توجه خواهد نمود.

این شرکت تکنولوژی نمای تریلر شفاف را نیز ارتقا داده که باعث آسان تر شدن فرایند اتصال تریلر به چرخ پنجم خواهد شد. از سایر تکنولوژی های یدک کشی این پیکاپ قدرتمند می توان به سیستم هشدار افزایش وزن از حد مجاز و سیستم هشدار نقاط کور تریلر اشاره نمود. جی ام سی سیرا HD فیس لیفت از سیستم های ایمنی متعددی چون ترمز عابر پیاده، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از جلو بهره می برد.

جی ام سی سیرا HD فیس لیفت 2024 اکنون در نسخه تازهی با نام دنالی اولتیمیت نیز به فروش خواهد رسید که باید آن را نسخه لوکس تر از دنالی دانست. این نسخه به نشان خاص روی گلگیر، در پشتی مولتی پرو 6 جهته، پله رکاب های برقی، رینگ های 20 اینچی ویژه مشکی براق، تزئینات کرومی تیره و جلوپنجره خاص مجهز شده است.

از ویژگی های کابین این نسخه نیز می توان به سانروف برقی، هدآپ دیسپلی 15 اینچی رنگی، صندلی های جلو با تنظیم برقی 16 جهته، گرم کن، تهویه و ماساژور، آستر سقف جیر، سیستم صوتی Bose با توری فولادی ضد زنگ بلندگوها و تریم های چوبی برای بخش های مختلف کابین اشاره نمود.

مشتریان می توانند پیکاپ غول پیکر جی ام سی سیرا HD فیس لیفت مدل 2024 را از سه ماهه اول سال 2023 در نمایندگی های فروش خریداری نمایند. پس از مدتی نسخه تازه AT4X این خودرو نیز روانه بازار خواهد شد که ویژه آفرود بوده و به توانایی های ویژه ای برای عبور از مسیرهای ناهمواره مجهز خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، پیکاپ غول آمریکایی به بازار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پیکاپ غول آمریکایی به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید