دستمزد گل گدوت برای زن شگفت انگیز 1984 به شکل شگفت انگیزی افزایش یافت

به گزارش وبلاگ داریوش، گل گدوت برای بازی در فیلم زن شگفت انگیز تنها 300 هزار دلار دریافت نموده بود، اما دستمزد این بازیگر برای نقش آفرینی در فیلم زن شگفت انگیز 1984 بیش از 33 برابر شده است.

دستمزد گل گدوت برای زن شگفت انگیز 1984 به شکل شگفت انگیزی افزایش یافت

دستمزد پایین تر بازیگران زن در قیاس با مردان هم پیشه شان طی سال های اخیر موضوع داغ و بحث برانگیز بوده است. هنگامی که در سال 2017 اعلام شد گل گدوت برای بازی در نقش زن شگفت انگیز تنها 300 هزار دلار دریافت نموده است، بسیاری از سینمادوستان تعجب کردند. این فیلم به فروشی بالغ بر 821 میلیون دلار دست یافت و گدوت به واسطه بازی خوب و مناسبی که داشت یکی از ارکان موفقیت آن بود و به یکی از چهره های محبوب و سرشناس جهانی فیلم های ابرقهرمانی تبدیل شد. حالا تعیین شده است دستمزد این ستاره سی وپنج ساله برای حضور در زن شگفت انگیز 1984 به 10 میلیون دلار افزایش یافته است.

  • 12 فیلم اکشن و علمی -تخیلی جذاب برای هواداران فیلم ماتریکس

مجله ونتی فر در گزارش جدید خود پیرامون دستمزد گل گدوت آورده با اینکه حقوق این بازیگر آینده دار در فیلم جدید پتی جنکینز معقول تر شده است، اما همچنان دستمزد گدوت کمتر از بازیگران مرد نقش اول فیلم های اکشن و ابرقهرمانی است که نشان می دهد در هالیوود هم مانند سایر کسب وکارها شکاف حقوق و دستمزد بر اساس جنسیت بسیار زیاد است.

پتی جنکینز در گفت وگوی خود با ونتی فر اعلام نموده است: گل گدوت کسی است که تمرکز خود را روی ارائه یک شخصیت خوب قرار می دهد و این یک ویژگی استثنایی است. او به دنبال شکوه و شهرت نیست و همواره می پرسد که با این -فیلم- چه کاری می توانیم انجام دهیم که برای جهان مفید باشد؟

فیلم زن شگفت انگیز 1984 برای اکران در 5 دی (25 دسامبر) برنامه ریزی شده است. زن شگفت انگیز علاوه بر فروش خوب در گیشه توانست نظر مثبت جمعی از منتقدین را هم به دست آورد. این فیلم در سال 2018 در میان 10 فیلم برتر سال بنیاد فیلم آمریکا نهاده شد و در تعدادی از جشنواره های سینمایی درجه دوم هم تحسین شد.

منبع: IndieWire

منبع: دیجیکالا مگ

به "دستمزد گل گدوت برای زن شگفت انگیز 1984 به شکل شگفت انگیزی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد گل گدوت برای زن شگفت انگیز 1984 به شکل شگفت انگیزی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید