خبرنگاران نداشتن تمرکز مهم ترین مشکل تیم فوتبال پارس جنوبی جم است

به گزارش وبلاگ داریوش، بوشهر-خبرنگاران- مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: مهم ترین مشکل کنونی بازیکنان این تیم نداشتن تمرکز برای استفاده از فرصت ها و دریافت نتیجه است.

خبرنگاران نداشتن تمرکز مهم ترین مشکل تیم فوتبال پارس جنوبی جم است

بهرام رضائیان روز پنج شنبه در جمع وبلاگ داریوش اضافه کرد: بازیکنان پارس جنوبی با کیفیت هستند و در نیم فصل نخست بویژه در دیدار با تراکتورسازی عملکرد قابل قبولی از خود برجایی گذاشتند.

وی بیان نمود: این تیم در 2 بازی گذشته نیز از لحاظ فنی، تکنیکی و تاکتیکی عملکرد خوبی داشتند ولی با از دست رفتن تمرکز اندکی کار برای آنها سخت شده است.

رضائیان ادامه داد: امیدواریم با فراهم شدن شرایط موردنیاز بتوانند جلوی هر کدام از حریفان خودشان را نشان دهند و امتیازهای لازم را کسب کنند.

وی اضافه کرد: از ارکان باشگاه همواره یک نفر به تنهایی قادر نیست کار را پیش ببرد و به طور قطع باید همه کمک کنند تا 2 کننده استان در لیگ برتر فوتبال کشور پیروز باشند.

رضائیان گفت: این دو تیم همواره نشان دادند که در استان بوشهر ظرفیت های فوتبالی زیاد دارد که باید با عزم همگانی مسئولان و هواداران سهمیه آنها در لیگ حفظ و همچون گذشته بتوانند مایه خوشحالی هم استانی ها شوند.

وی اضافه کرد: مدیرعامل منقطه ویژه مالی انرژی پارس در چند روز گذشته برای حل مسائل مالی پای کار هستند و در این زمینه صحبت هایی نیز با سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم داشتند.

رضائیان گفت: خرمدل همچنین با مسئولان استان از جمله استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان جم مذاکره داشتند تا بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا آنها برای چند هفته پایانی مسئله ای نداشته باشند.

تیم پارس جنوبی جم اکنون با 20 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.

این تیم در هفته بیست و چهارم بازی ها در اصفهان به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نداشتن تمرکز مهم ترین مشکل تیم فوتبال پارس جنوبی جم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نداشتن تمرکز مهم ترین مشکل تیم فوتبال پارس جنوبی جم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید