جلسه انضباطی سپاهان - پرسپولیس با حضور مدیران عامل دو باشگاه ، رسیدگی همزمان به پرونده دربی

به گزارش وبلاگ داریوش، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد رسیدگی به پرونده دو بازی سپاهان و پرسپولیس و بعلاوه دربی ارائه کرد.

جلسه انضباطی سپاهان - پرسپولیس با حضور مدیران عامل دو باشگاه ، رسیدگی همزمان به پرونده دربی

به گزارش وبلاگ داریوش، ابوالفضل حسن زاده محمدی در تبادل نظر با فارس در خصوص برگزاری جلسه رسیدگی به اتفاقات ملاقات دو تیم سپاهان و پرسپولیس گفت: قرار است در اواسط هفته جاری جلسه ای را با حضور مدیران عامل دو باشگاه برگزار و به این اتفاقات رسیدگی کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا هر دو باشگاه دفاعیات و مستندات خودشان را به کمیته انضباطی ارائه نموده اند، گفت: گزارش بازی روز 3شنبه به دست ما رسید و ابلاغیه هم روز 4 شنبه به دو باشگاه داده شد، تعطیلی بوده و هنوز چیزی از طرف دو باشگاه دریافت ننموده ایم. امروز و فردا مهلت آخری است که آن ها برای ارسال دفاعیاتشان دارند.

رئیس کمیته انضباطی توضیح داد: کوشش می کنیم رای این بازی و بازی پرسپولیس و استقلال را با هم در یک روز اعلام کنیم. برای بازی دربی هم دو روز فرصت ارائه مدارک و دفاعیات دارند. برای بازی دربی بعضی افراد حضوری دعوت می شوند و بعضی هم باید دفاعیاتشان را ارسال نمایند. پرونده سپاهان و پرسپولیس کمی پیچیدگی دارد اما پرونده دربی اینطور نیست. سعی می کنیم ان شاالله در همین هفته رای هر دو بازی را اعلام کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "جلسه انضباطی سپاهان - پرسپولیس با حضور مدیران عامل دو باشگاه ، رسیدگی همزمان به پرونده دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه انضباطی سپاهان - پرسپولیس با حضور مدیران عامل دو باشگاه ، رسیدگی همزمان به پرونده دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید