ساکت الهامی خودش را با سرمربی منچستریونایتد مقایسه کرد

به گزارش وبلاگ داریوش، ساکت الهامی پس از شکست 6 بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: روز بد ما بود و استقلال در هر دو نیمه از ما بهتر کار و از موقعیت هایش استفاده کرد. در نیمه دوم و بعد از گل اول، در چند دقیقه گل های دوم و سوم را خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید. بازیکنان ما جوان بودند و نتوانستیم به بازی برگردیم. این بدترین نتیجه در دوران مربیگری من است. هر چند این طبیعت فوتبال است، ولی از این شکست ناامید هستیم.

ساکت الهامی خودش را با سرمربی منچستریونایتد مقایسه کرد

وی ادامه داد: در همین چند ماه گذشته لیورپول 7 گل به منچستر زد. این طبیعت فوتبال است و استقلال از ما بهتر بود و از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد. همانطور که در 2 سال گذشته ما استقلال را در تیم هایی که بودم برده بودیم؛ امروز هم باختیم. فوتبال ادامه دارد و به تیم خوب استقلال تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار در واکنش به این موضوع که در نیمه دوم که مختص مربیان است، تیمش 6 گل دریافت کرد، عنوان نمود: قطعاً ساپینتو بهتر از من عمل کرد و تصمیم گرفت. گل اول استقلال را اصلاً ندیدم. از اول فصل درباره داوری صحبت نکردم، اما زمانی که بازی یک بر صفر بود می توانست برای ما پنالتی بگیرد. شاید همین تصمیم شرایط بازی را عوض می کرد، درست یک دقیقه بعد از آن ما گل دوم را خوردیم.

الهامی درباره این موضوع که ساپینتو پس از بازی با او صحبت کرد و به نوعی دلداری اش داد، گفت: ساپینتو از مربیان خوبی است که به فوتبال ما آمده و تیمش باکیفیت بازی می نماید. طبیعی است که استقلال در کورس قهرمانی است و می خواستند هر طور شده به نتیجه برسند، اما ما نتوانستیم بعد از گل اول به بازی برگردیم. بیشتر از اینکه به خاطر تاکتیک استقلال شکست بخوریم، به اشتباهات خودمان باختیم.

وی در مورد اینکه بعد از بازی یکی دو بازیکن با ناراحتی به رختکن رفتند و یکی دو بازیکن طرفدار هم لباس شان را با بازیکنان استقلال تعویض کردند، گفت: این شرایط طبیعی است، قطعاً تمام بازیکنان ناراحت هستند و من به آن ها دلداری دادم. گل گهر هم در زمین خودش از پرسپولیس 5 گل خورد یا ما خودمان در 16 دقیقه با تراکتور به استقلال 3 گل زدیم. طبیعت فوتبال است، تیم ما انگیزه های لازم را نداشت و اشتباهاتی داشتیم و بیشتر از همه من مقصر هستم. روزی بود که استقلال هرچه توپ آورد گل شد. جهان به آخر نرسیده است. تنها چیزی که دل ما را به درد آورد کار آخرشان است که باعث تحقیر ما شد که زیبنده فوتبال ما نیست. (پنالتی زدن حسینی دروازه بان استقلال به طرفدار). باید این تحقیر را بپذیریم و از آن درس بگیریم.

سرمربی طرفدار در واکنش به اینکه سعید مهری جمله ای گفته که باعث ناراحتی اش شده است، اظهار داشت: سعید مهری چیزی نگفت، در فوتبال می توانید هر چند تا گل بزنید، ولی تحقیر کردن حریف کار خوبی نیست مخصوصاً که در جایگاهی که خودتان هم باور نمی کردید این اتفاق بیفتد. خیلی ناامید و ناراحت هستم. شاید سخت ترین شب فوتبالی من است. کار آن ها قشنگ نبود که بخواهند ما را تحقیر نمایند. پنالتی زدن به وسیله دروازه بان تحقیر کردن تیم حریف است. من همان کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم و سال قبل از آن هم در 16 دقیقه 3 گل به آن ها زدیم، ولی هیچ وقت آن ها را تحقیر نکردیم. احترام گذاشتن به تیم مقابل اولین اصل است. باید تحقیر می شدیم و هیچ گِله ای نداریم، اما اگر من بودم این کار را نمی کردم. باید از این تحقیر درس بگیریم و از همین الان آغاز و خودمان را احیا کنیم.

منبع: فرارو

به "ساکت الهامی خودش را با سرمربی منچستریونایتد مقایسه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت الهامی خودش را با سرمربی منچستریونایتد مقایسه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید