تشکیل میز همکاری سه جانبه برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها

به گزارش وبلاگ داریوش، وزیر جهاد گفت: از فردا برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه کالاهای اساسی، میز همکاری بین سه سازمان ها تشکیل می گردد تا مسائل را در استان ها و شهرستان ها زیر نظر داشته باشد.

تشکیل میز همکاری سه جانبه برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها

به گزارش گروه مالی وبلاگ داریوش به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط مستقیم با خبر ساعت 21 شبکه خبر در رابطه با موضوع طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه کالاهای اساسی، اظهار کرد: امشب ما میزبان وزیر صمت و وزیر دادگستری بودیم، این جلسه مشترک با تمام روسای سازمان های جهاد کشاورزی، صمت و سازمان تعزیرات در کل کشور برگزار گردید تا یک همگرایی و هم افزایی مثبت بین این بخش ها ، برای فعالیت در استان ها باشد.

وی اضافه نمود: ما وظیفه تامین، توزیع و نظارت بر بازار را داریم که بسیار مهم است.

ساداتی نژاد با بیان این که در وزارت جهاد کشاورزی هیچ مسئله ای برای تامین مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات نداریم و تمام محصولات در حال فراوری است، گفت: از فردا میز همکاری بین سه سازمان ها تشکیل می گردد تا مسائل را در استان ها و شهرستان ها زیر نظر داشته باشیم و شرایط خوبی بر کشور حاکم باشد.

وی اضافه نمود: یکی از مباحثی که در جلسه امشب آنالیز شد این بود که در حوزه تامین، اتحادیه ها و تشکل های که در حوزه کالاهای اساسی فعال هستند به روسای بانک های کشاورزی کل استان ها معرفی شوند تا مسائل سرمایه در گردش آنها رفع گردد.

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: دامدار کارت روستایی و عشایری تا سقف 200 میلیون تومان برای خرید نهاده های دامی با تسهیلات مقرون به صرفه قیمت مورد توافق نهاده شد که به وسیله بانک کشاورزی عملیاتی خواهد شد.

وی اضافه نمود: شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی دارد مازاد مرغ، تخم مرغ و دام مازاد دامداران را خریداری کند، بعلاوه تامین نهاده های دامی به وسیله وزارت جهاد کشاورزی اجرا شده و در تامین روغن هیچ مسئله ای وجود ندارد.

ساداتی نژاد گفت: ما در تامین روغن و سایر کالاها هیچ مسئله ای در کشور نداریم و طرح مردمی سازی یارانه ها که به وسیله ریاست جمهوری در شب گذشته آغاز شده است، در گام دوم به خوبی و با همکاری مردم و بنگاه های فراوریی پیش خواهد رفت.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که در توزیع و نظارت مسئله ای وجود ندارد، ادامه داد: آرامش خوبی در کشور برقرار است و با همکاری هر سه سازمان از فردا شرایط مطلوب تری در کشور به وجود خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشکیل میز همکاری سه جانبه برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل میز همکاری سه جانبه برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید