بسته های اینترنت و مکالمه همراه اول ویژه روز پدر

به گزارش وبلاگ داریوش، همراه اول به مناسبت گرامیداشت روز پدر از طراحی و پیاده سازی بسته های ویژه اینترنت، مکالمه و ترکیبی مختص تمامی مشترکان خود اطلاع داد.

بسته های اینترنت و مکالمه همراه اول ویژه روز پدر

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، بسته های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور این بسته ها را در سه نوع مکالمه 3 روزه، دیتای 3 روزه و ترکیبی 3 روزه و با قیمت های ویژه طراحی و پیاده سازی نموده است. متقاضیان می توانند از 13 تا 15 بهمن 1401 اقدام به خرید و فعالسازی این بسته ها نمایند.

بسته های مکالمه با 300 دقیقه مکالمه، اینترنت با 1.5 گیگابایت حجم و ترکیبی با 2 گیگابایت حجم اینترنت و 200 دقیقه مکالمه به ترتیب با قیمت های ویژه 3، 6 و 9 هزار تومان قابل خرید و فعالسازی به وسیله تمامی مشترکان همراه اول به وسیله کد دستوری است.

مشترکانی که علاقه مند به استعلام و خرید این بسته ها به وسیله کد دستوری هستند، می توانند ستاره 100 ستاره 67 مربع را شماره گیری و یکی از بسته های روز پدر را خریداری نمایند.

منبع: فوت و فن

به "بسته های اینترنت و مکالمه همراه اول ویژه روز پدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های اینترنت و مکالمه همراه اول ویژه روز پدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید