برنامه پیشنهادی مسابقات داخلی فدراسیون قایقرانی اعلام شد

به گزارش وبلاگ داریوش به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، بر اساس تقویم ورزشی سال 1400 فدراسیون قایقرانی، مسابقات داخلی این فدراسیون در 8 رشته تحت پوشش با ترتیب زمان بندی تعیین برگزار خواهد شد. بر این اساس رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون قایقرانی برنامه پیشنهادی مسابقات قهرمانی کشور، المپیاد و لیگ های قایقرانی را در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان اعلام کرد.

برنامه پیشنهادی مسابقات داخلی فدراسیون قایقرانی اعلام شد

دبیرکل فدراسیون قایقرانی درباره برنامه زمان بندی مسابقات قایقرانی در سال 1400 گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با عوامل ذیربط، با اعلام میزبانی هیأت های قایقرانی در رشته های مختلف یک برنامه برای مسابقات در سال 1400 تنظیم شد.

رضا صابونچی ادامه داد: با توجه به برگزاری المپیک طی یک ماه آینده و در پیش بودن بازی های آسیایی هانگژو و تعدد رشته های تحت پوشش فدراسیون قایقرانی، سال بسیار پرکاری پیش رو داریم و با هماهنگی های اجرا شده کوشش داریم مسابقات قهرمانی کشور را در همه رشته ها برگزار کنیم.

وی با اشاره به برنامه پیشنهادی فدراسیون برای مسابقات قهرمانی کشور گفت: از استان های علاقه مند به میزبانی خواسته شد تا آمادگی و شرایط خود را اعلام نمایند و در بیشتر رشته ها میزبان ها معین شدند. البته این برنامه پیشنهادی است و با همکاری هیأت های استانی، کوشش می کنیم برترین عملکرد را در زمینه برگزاری مسابقات داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون قایقرانی در مورد زمان بندی مسابقات هم گفت: برنامه پیشنهادی ما برای قهرمانی کشور در رشته های مختلف از اوایل مردادماه آغاز می گردد و تا اوایل آبان ادامه خواهد داشت که رقابت ها در 8 رشته تحت پوشش فدراسیون انجام می گردد. برای مسابقات المپیاد هم بهمن ماه پیش بینی شده که این برنامه با هماهنگی وزارت ورزش و همکاری ادارات کل استان های میزبان پیگیری خواهد شد. در مسابقات لیگ هم که البته کوشش داریم علاوه بر برگزاری لیگ آب های آرام، روئینگ و اسلالوم با شرایط بهتر نسبت به سال گذشته، لیگ کانوپولو و دراگون بوت را هم در سال 1400 برگزار کنیم. زمان آغاز لیگ از شهریور پیش بینی شده که البته زمان دقیق و میزبان های این مسابقات پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

صابونچی بعلاوه گفت: برای انجام دقیق و با کیفیت رقابت ها احتیاج به همکاری و هماهنگی بین همه ارکان برگزاری خصوصاً هیأت های سراسر کشور و باشگاه ها داریم و به کمک خدا و کوشش همه همکاران مسابقات را در برترین کیفیت ممکن برگزار خواهیم کرد تا نهایتاً همه این اقدامات در راستای ایجاد تیم های ملی قدرتمند قایقرانی برای حضور درخشان در بازی های آسیایی 2022 انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه پیشنهادی مسابقات داخلی فدراسیون قایقرانی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پیشنهادی مسابقات داخلی فدراسیون قایقرانی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید