برای خرید هافبک آرسنال؛ پاری سن ژرمن وارد رقابت با بارسلونا شد

به گزارش وبلاگ داریوش، باشگاه پاری سن ژرمن در حالی برای خرید متئو گوندوزی وارد رقابت با باشگاه بارسلونا شده که مدیران آرسنال مبلغ 40 میلیون پوند برای فروش این بازیکن می خواهند.

برای خرید هافبک آرسنال؛ پاری سن ژرمن وارد رقابت با بارسلونا شد

به گزارش گرو ورزشی وبلاگ داریوش، گوندوزی آماده است که تابستان امسال ورزشگاه امارات را ترک کند. این بازیکن پس از درگیری با بازیکنان برایتون در جریان شکست آرسنال برابر این تیم از ترکیب کنار گذاشته شد. هافبک فرانسوی توجه بارسلونا را به خود جلب کرده و یکی از چندین بازیکنی است که باشگاه آرسنال قصد دارد به فروش برساند تا بودجه موردنظر برای تقویت تیم میکل آرتتا را تامین کند. قیمت 40 میلیون پوندی باشگاه برای این هافبک یک سود کامل به نسبت 5 میلیون پوندی است که آنها دو سال قبل برای خرید او پرداخت کرده بودند و می تواند شرایط آرتتا برای خرید ویلیان، توماس پارتی و دنی سبایوس را آسان کند.

حالا فوتبال لندن خبر داده که پاری سن ژرمن نیز رقیب بارسلونا برای خرید این بازیکن شده و همین موضوع ممکن است باعث شود که آرسنال بتواند مبلغ مدنظرش را دریافت کند. این روزنامه مدعی شده که قهرمان لیگ فرانسه مدتهاست این بازیکن را زیر نظر دارد و آماده است تا به صورت جدی برای خرید او با بارسا رقابت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برای خرید هافبک آرسنال؛ پاری سن ژرمن وارد رقابت با بارسلونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید هافبک آرسنال؛ پاری سن ژرمن وارد رقابت با بارسلونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید