امواج موبایل کارت بانکی را می سوزاند؟

به گزارش وبلاگ داریوش، رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در شرح این باور عمومی که کارت های بانکی در صورت مجاورت با تلفن همراه دچار مشکل می گردد، گفت: این موضوع از نظر منطقی امکان پذیر نیست و عملاً هم رد شده است و تا به حال هیچ گزارشی مبنی بر خرابی کارت های بانکی به علت مجاورت با تلفن همراه نداشته ایم.

امواج موبایل کارت بانکی را می سوزاند؟

محمد مهدی غفوریان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد چگونگی اطلاع از رجیستری تلفن و مراحل آن گفت: شهروندان می توانند با شماره گیری کد دستوی *7777# با تلفن همراه نسبت به شرایط رجیستری تلفن همراه خود اطلاع پیدا نمایند. با شماره گیری این کد دستوری از مسائلی مانند اینکه تلفن همراه به صورت قانونی وارد کشور شده است یا نه آگاه می شویم ، البته گزینه های دیگری مانند فعال سازی تلفن همراه، تغییر مالکیت و اضافه نمودن دستگاه در سامانه همتا (سامانه رجیستری کشور) وجود دارد.

وی به مسائل بازار تلفن همراه کشور و قطع واردات گوشی مسافری، اشاره و گفت: مسافرینی که از خارج کشور گوشی با خود آورده و بعلاوه تمام کسانی که به نحوی تلفن همراهی از خارج از کشور دریافت نموده اند، حتی اگر عوارض گمرکی آن را پرداخت نموده باشند تلفن همراهشان فقط یک ماه در داخل کشور فعال خواهد بود و پس از آن غیر فعال می گردد.

وی اضافه نمود: متأسفانه مسئولین تا به امروز نه دلیلی برای این کار ارائه نموده اند و نه راه حلی برای آن داده اند، البته امیدواریم هرچه زودتر این مشکل برطرف گردد.

منبع: انتخاب

به "امواج موبایل کارت بانکی را می سوزاند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امواج موبایل کارت بانکی را می سوزاند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید