استقبال دو برابری شرکت کنندگان از جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی

به گزارش وبلاگ داریوش، بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی با استقبال دو برابری شرکت کنندگان در سال جاری روبرو شده است.

استقبال دو برابری شرکت کنندگان از جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ داریوش، محمدرضا منظم، دبیر هیات اجرایی جشنواره و رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی تعداد 876 نفر اقدام به ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته که بیست و ششمین دوره جشنواره برگزار شد، رشد بیش از دو برابری را رقم زده است.

وی افزود: این امر علاوه بر اینکه اعتماد محققان و فناوران حوزه سلامت کشور را نشان می دهد، تاییدی است بر ظرفیت های تحقیقاتی عرصه سلامت کشور که با وجود شیوع ویروس کووید-19 و اعمال محدودیت های سراسری در برگزاری رویداد هایی همچون همایش، جشنواره، نمایشگاه ها و ... باز هم با استقبال دو برابری متقاضیان روبرو هستیم.

منظم به بخش دانشمند برتر که امسال برای نخستین بار به جشنواره اضافه شده اشاره کرد و گفت: تا به امروز 14 دانشگاه با ارسال مدارک و مستندات کاندیدای خود را در حوزه دانشمند برتر معرفی و برای کمیته ارسال کردند. هر کاندیدا از طریق اعضای کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت تا در نهایت دانشمند برتر در روز برگزاری جشنواره معرفی شود و مورد تقدیر قرار گیرد.

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی 25 بهمن ماه در محل همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر بهداشت و دیگر مسئولان عالی رتبه حوزه سلامت کشور برگزار خواهد شد

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقبال دو برابری شرکت کنندگان از جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال دو برابری شرکت کنندگان از جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید