10 حیوان ابرقهرمان که جزو دنیای مارول یا دی سی نیستند

به گزارش وبلاگ داریوش، انیمیشن کمدی ابر حیوانات لیگ دی سی (DC League Of Super-Pets) توانست محبوب ترین حیوانات دنیای دی سی را که از قدرت های خارق العاده بهره می بردند به تماشاگران نشان دهد. مارول هم حیوانات ابرقهرمان زیادی دارد؛ مانند سگ لاک فک و راکت راکون.

10 حیوان ابرقهرمان که جزو دنیای مارول یا دی سی نیستند

با این حال، دنیای کمیک های دی سی و مارول تنها جایی نیست که می توان در آن حیواناتی با قدرت های فوق العاده دید. حیوانات ابرقهرمان دیگری از طریق سایر استودیوها خلق شده اند که شاید خیلی از آن ها چندان شناخته شده نباشند.

10. آندر داگ

شوشین بوی یک سگ سخنگو با قدرت های فوق العاده است که هر وقت دوستان و اطرافیانش در خطر باشند، هویت قهرمانانه خود را که آندر داگ نام دارد آشکار می نماید. او اولین بار در سال 1963 در سریالی به همین نام ظاهر شد و بعد در سال 2007 در اقتباس سینمایی این سریال با صداپیشگی جیسون لی، مجددا ظاهر شد.

به علاوه صاحب آندر داگ از طریق صحبت کردن با او به راحتی با سگش ارتباط برقرار می نماید و همین امر باعث می گردد که این سگ زندگی شاد و پرهیاهویی داشته باشد. اگرچه او چندان نتوانسته در کانون توجه رسانه ها قرار گیرد، اما در زمان خود انیمیشن بسیار موفقی به حساب می آمد.

9. آنوبیس کروگر

آنوبیس داگی کروگر از نژاد سیریان یا همان انسان های سگ نما بود که به عنوان فرمانده آژانس اجرای قانون بین سیاره ای در گروه پاور رنجر خدمت می کرد. در واقع تیم پاور رنجر که از تیم های الف و ب تشکیل شده بر روی زمین آموزش داده می شوند و کروگر مسئولیت آموزش این دانشجویان نخبه را بر عهده دارد.

کروگر که سیاره خود را در جنگ علیه امپراتور گروم و امپراتوری توبیان از دست داده، پایان بر ترس خود از نبرد غلبه کرد و توانست به تیم پاور رنجر بپیوندد.

8. اولیس

فیلم فلورا و اولیس که سال گذشته در دیزنی پلاس پخش شد، یکی از معدود فیلم های ابرقهرمانی است که به دنیای مارول هیچ ربطی ندارد. این فیلم که بر اساس رمانی به همین نام برای بچه ها ساخته شده، داستان دختر جوانی را روایت می نماید که با سنجابی باهوش که قدرت های فوق العاده ای مانند پرواز دارد دوست می گردد.

این فیلم ابرقهرمانی تقریبا دو ساعته نه تنها به شدت سرگرم نماینده است بلکه توانست نقدهای مثبت بسیار زیادی را دریافت کند. با توجه به شهرتی که این فیلم کارتونی در بین بچه ها پیدا نموده جای تعجبی وجود ندارد اگر در آینده فیلم های بیشتری بر اساس این کاراکتر ساخته گردد.

7. دارک وینگ

دارک وینگ، جنگجویی همچون بتمن است که در برنامه به همین نام محصول سال 1990 ظاهر شد. برنامه ای که با اقتباس از سریال داک تالس ساخته شده بود. دارک وینگ نه تنها یک جنگجو بلکه یک شومن تمام عیار است که با یاری دخترخوانده اش گاسلاین و دستیارش لانچپد مک کواک از شهروندان سنت کانارد محافظت می کرد.

این سریال قرار است مجددا بازسازی گردد و شکی نیست که این کاراکتر هم دوباره در آن ظاهر خواهد شد. اگر این سریال خوب پیش برود قطعا در آینده شاهد فراوری فیلمی با موضوع کاراکتر دارک وینگ خواهیم بود.

6. لاک پشت های نینجا

قطعا معروف ترین حیوانات ابرقهرمانی که به دنیای مارول و دی سی هیچ ربطی ندارند، لاک پشت های جهش یافته نینجا هستند که برای مدت ها به ابرقهرمانان لاک دار بچه ها تبدیل شده بودند.

در واقع آن ها بچه لاک پشت های معمولی ای بودند که پس از قرار گرفتن در معرض تراوش رادیواکتیو به نینجاهای انسان نمای ماهری تبدیل شدند و تصمیم گرفتند از توانایی های خود برای مبارزه با اشرار شهر نیویورک استفاده نمایند. این فرنچایز که در اصل بر اساس داستان های کتاب های کمیک ساخته شده، توانست به مجموعه ای از فیلم ها، سریال های تلویزیونی و بازی های ویدئویی تبدیل گردد.

5. داینومات

داینومات، یک سگ رباتیک احمق است که از طریق هانا باربرا خلق شده و توانسته در فیلم های اسکوبی دو خودی نشان دهد. او چندین و چند بار در فیلم های اسکوبی دو ظاهر شده و توانسته به کاراکتری محبوب تبدیل گردد.

تازهترین فیلمی که داینومات در آن حاضر شده فیلم اسکوب محصول سال 2020 بود که در آن داینومات به کاراکتری بسیار باهوش و جدی تبدیل شده و با پسر شاهین آبی متحد شده است.

4. حیوانات خانگی شگفت انگیز

حیوانات خانگی شگفت انگیز یک برنامه آموزشی برای بچه ها بود. هر چند این حیوانات بامزه مانند حیوانات ابرقهرمان دی سی، قدرت های فوق العاده ای ندارند، اما این موضوع باعث نشده که آن ها به دیگر حیوانات نیازمند یاری ننمایند.

سه حیوان خانگی کلاس که عبارت بودند از یک خوکچه هندی، یک لاک پشت و یک اردک به علت آهنگی که گروهی می خواندند مشهور شدند. آن ها بعد از ساعت مدرسه لباس های خود را می پوشند و با قایق پرنده شان به حیواناتی که در خطر باشند یاری می نمایند.

3. موش توانا

یکی از اولین ابرقهرمانان دنیای حیوانات، موش توانا بود که در بین سال های 1942 تا 1961 در 80 فیلم کوتاه ظاهر شد. موش توانا معمولا برای نجات جان سایر موش های همکار خود با انواع گربه سانان می جنگید.

چندین سریال تلویزیونی و چند فیلم کوتاه در رابطه با این کاراکتر ساخته شدند و از سال 2019 صحبت هایی در خصوص ساخت یک فیلم لایو اکشن با بازی این شخصیت به گوش می رسد.

2. پری پلاتیپوس

پری پلاتیپوس، پستاندار نیمه آبی تخم گذار دریایی، تقریبا در تمام قسمت های کارتون فینیس و فرب با دانشمند شروری به نام دکتر دوفنشمیرتز، مبارزه کرد. مبارزات این دو کاراکتر باعث شکل گیری ماجراجویی هایی شد که توانست نظر مخاطبان را جلب کند.

در واقع پری که مامور مخفی سازمان بدون نامی است و بیشتر به عنوان مامور P شناخته می گردد، یکی از ماهرترین اعضای سازمان جاسوسی حیوانات به شمار میرود و باید با اشرار مبارزه کند.

1. سوپر پوچ داکی

جانی تست و سگش داکی هر هفته ماجراجویی های عجیب و غریب و تازهی را تجربه می کردند و با مجموعه ای از دشمنان تازه به مبارزه می پرداختند و داستان های غیرقابل پیش بینی ای را برای مخاطبان روایت می کردند.

این زوج معمولا برای مبارزه با تهدیدات باید به ابرقهرمان تبدیل می شدند بنابراین نام های جانی ایکس و سوپر پوچ را برای خود انتخاب کردند. این جفت از قدرت های استانداردی که بیشتر ابرقهرمانان دارند، مانند پرواز و تله پورت، برخوردار بودند، اما توانایی فوق العاده خالی کردن باد معده آن هم به صورت همزمان، یکی از قدرت های خاص آن ها به حساب می آمد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 حیوان ابرقهرمان که جزو دنیای مارول یا دی سی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 حیوان ابرقهرمان که جزو دنیای مارول یا دی سی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید