گوگل مشکل هنگ کردن اپلیکیشن ها در اندروید را حل می کند

به گزارش وبلاگ داریوش، اینطور که به نظر می رسد، گوگل می خواهد فرایند بهبود هنگ کردن اپلیکیشن ها در اندروید را راحت تر کند.

گوگل مشکل هنگ کردن اپلیکیشن ها در اندروید را حل می کند

معمولا بزرگ ترین مسئله ای که افراد مختلف معتقد هستند در اندروید به وجود می آید این است که به بدافزار آلوده می شود. اما یک مشکل رایج دیگر که می توان گفت تمام کاربران اندرویدی یک بار هم که شده آن را تجربه کرده اند، کرش یا هنگ کردن اپلیکیشن هاست. مهم نیست گوشی چقدر قدرت پردازشی یا گرافیکی دارد؛ این احتمال وجود دارد که یک اپلیکیشن بنا به دلایلی کرش یا هنگ کند. این موضوع اگر تداوم داشته باشد یا در صورتی که به یک اپ نیاز ضروری داشته باشید می تواند بسیار آزاردهنده باشد چون در بسکمک از مواقع اصلا نمی دانید مشکل از چیست.

اما خوشبختانه گوگل در تلاش است تا فرایند حل این مشکل را برای کاربران آسان تر کند. در تازهترین آپدیتی که برای پلی استور منتشر شده، این فروشگاه اکنون به کاربران یک دستگاه اندرویدی بعد از اینکه یکی از اپ هایشان کرش کرد اطلاع می دهد که آن اپ را آپدیت کنند.

هر ماه، گوگل صفحه پشتیبانی Whats new in Google System Updates را در وب سایت خود آپدیت می کند که در تازهترین آپدیت آن آمده: کمک به کاربران برای حل مشکل کرش کردن اپلیکیشن ها با ارسال اعلان آپدیت. این قابلیت تازه در نسخه 33.2 پلی استور در دسترس واقع شده است که روز سه شنبه (دو روز قبل) برای عموم کاربران منتشر شد.

میشل رحمان، سردبیر نشریه ESPER با بررسی کد منبع اندروید، اعلانی که بعد از کرش یا هنگ کردن اپلیکیشن ها در اندروید برای کاربران ارسال می شود را یافت که به شرح زیر است:

البته این یکی از چندین دلیلی است که باعث به وجود آمدن مشکل یادشده می شود. همیشه یک اپلیکیشن فقط به این خاطر که آپدیت نیست کرش نمی کند و دلایل زیادی می تواند برای این موضوع وجود داشته باشد. اما با این حال اینکه خود گوشی نخستین راه حل را برای این مشکل به شما ارائه می دهد خبر خوبی است. هرچند اگر آپدیتی برای اپلیکیشن وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد به همان خانه نخست برخواهید گشت و باید راه دیگری را برای رفع مشکل پیدا کنید.

منبع: BGR

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل مشکل هنگ کردن اپلیکیشن ها در اندروید را حل می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مشکل هنگ کردن اپلیکیشن ها در اندروید را حل می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید