گفتگوی سخنگوی وزارت خارجه و همتای روس در خصوص تقویت همکاری های رسانه ای

به گزارش وبلاگ داریوش، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان و همتای روسی وی عصر امروز در یک تبادل نظری ویدئو کنفرانسی در خصوص راه های گسترش همکاری های دو کشور در حوزه های رسانه ای و مقابله با فضاسازی های کشورهای غربی را بحث و تبادل نظر کردند.

گفتگوی سخنگوی وزارت خارجه و همتای روس در خصوص تقویت همکاری های رسانه ای

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ داریوش، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه عصر امروز سه شنبه در یک مصاحبهی ویدئو کنفرانسی راههای گسترش همکاری های دوجانبه در حوزه های رسانه ای و مقابله با جوسازی های کشورهای غربی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این مصاحبه طرفین ادعای کشورهای غربی مبنی بر بی طرفی و استقلال رسانه ها را رد کرده و تصریح کردند که متاسفانه در حال حاضر رسانه ها در غرب به ابزاری برای جنگ روانی و انتشار اخبار غیر واقعی بر علیه کشورهای مستقل تبدیل شده اند.

طرفین همچنین با اشاره به توسعه مناسبات دو کشور در همه سطوح و زمینه ها، نزدیکی و اشتراک مواضع دو کشور در مسائل مختلف از جمله مخالفت با تحریمهای ظالمانه غرب و همکاریهای منطقه ای را فرصتی برای همکاری نزدیکتر سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور عنوان کردند.

مبادله هیاتهای رسانه ای و فراهم نمودن زمینه مصاحبه بین اصحاب رسانه های دو کشور، تسهیل انجام مصاحبه رسانه های دو کشور با مقامات کشور مقابل و تداوم رایزنیهای سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور به صورت دوجانبه و با سخنگویان وزارت امور خارجه سایر کشورهای دوست و همفکر از دیگر موضوعات مورد بحث سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گفتگوی سخنگوی وزارت خارجه و همتای روس در خصوص تقویت همکاری های رسانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی سخنگوی وزارت خارجه و همتای روس در خصوص تقویت همکاری های رسانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید