پدیده نو کشتی فرنگی ایران در اردوی بزرگسالان

به گزارش وبلاگ داریوش، کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان دنیا روزهای 9 تا 11 مرداد در شهر استانبول ترکیه برگزار گردید و در خاتمه تیم ایران با مدال طلای پیغام احمدی در وزن 48 کیلوگرم، مدال نقره احمدرضا محمدیان در وزن 71 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا امیری در وزن 45 کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن 110 کیلوگرم بعنوان قهرمانی دست یافت.

پدیده نو کشتی فرنگی ایران در اردوی بزرگسالان

در رده بندی تیمی ایران با 113 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های جمهوری آذربایجان با 108 و گرجستان با 96 امتیاز دوم و سوم شدند.

یکی از پدیده های این دوره از مسابقات، پیغام احمدی فرنگی کار وزن 48 کیلوگرم بود. احمدی در مسابقات قهرمانی دنیا در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم بارادزیاک از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر هاروکو شینا از ژاپن را مغلوب کرد. نماینده ایران در وزن 48 کیلوگرم در دور بعد مقابل النار زیادوف از جمهوری آذربایجان با نتیجه 4 بر 2 به فزونی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 از سد مورات خاتیت از روسیه گذشته و به ملاقات فینال راه یافت.

احمدی در ملاقات نهایی وزن 48 کیلوگرم با نتیجه 4 بر صفر شهرزاد روزیخانوف قهرمان آسیا از ازبکستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت. کسب مدال طلای قهرمانی دنیا به وسیله احمدی، وی را به یکی از پدیده های این دوره از رقابت ها تبدیل کرد. پدیده ای که اکنون زمزمه هایی از حضور وی در اردو تیم بزرگسالان به گوش می رسد.

علی محمدی با تایید حضور پیغام احمدی در اردو بزرگسالان به خبرنگار ایرنا گفت: احمدی در اردوی بزرگسالان کشتی نخواهد گرفت بلکه او به اردو خواهد آمد تا با نظاره تمرینات قهرمانان دنیا و المپیک، از نقاط ضعف خود آگاهی پیدا کند و هم اینکه انگیزه لازم برای ادامه راه قهرمانی خود داشته باشد. بی ترید حضور در این اردو می تواند برای این نابغه کشتی فرنگی مفید باشد زیرا وی از آینده های کشتی فرنگی ایران به شمار می رود و باید یک برنامه دقیق برای او داشته باشیم.

منبع: فرارو

به "پدیده نو کشتی فرنگی ایران در اردوی بزرگسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده نو کشتی فرنگی ایران در اردوی بزرگسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید