کتاب سفیر ما در بهشت منتشر شد

به گزارش وبلاگ داریوش ، کتاب سفیر ما در بهشت اثر حبیبه آقایی پور در نهمین روز از سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به وسیله انتشارات شهید کاظمی منتشر و به نمایشگاه رسید. شهید آقایی پور مدت ها به عنوان دیپلمات و سفیر ایران در کشورهای لیبی، فرانسه و اسلونی حضور داشته و در واقعه منای سال 1394 به شهادت رسیده است.

کتاب سفیر ما در بهشت منتشر شد

یکی از ویژگی های کتاب سفیر ما در بهشت این است که نویسنده، فرزند شهید آقایی پور بوده و سال ها از نزدیک در کنار شهید زندگی نموده و به خوبی با شخصیت، روحیات و ریزه کاری های رفتاری شهید آشنا بوده است. او در این کتاب زندگی پدر خود را به صورت کاملا مستند برای مخاطب بیان می نماید. حبیبه آقایی پور ساعت 16 امروز 29 اردیبهشت در غرفه شهید کاظمی نشست صمیمانه ای را با اهالی کتاب خواهد داشت.

در بخشی از کتاب آمده است: پیغامک هایت را یکی یکی آوردند. عکس هایت را. ویدیوها را. همه گالری گوشی ات تک به تک می آمد جلوی چشمانِ تر همه. و باز می شد. تمام پیغام ها....همه چیز دنیای مجازی ات بابا. همه چیز!نفسم تنگ شد، از حلقه آدم های دور لب تاپ آمدم بیرون و خودم را انداختم روی مبل. وسط اشک هایم با خودم می گفتم من اگر یک روز نباشم و این همه آدم دور گوشی و همه دنیای مجازی من جمع شوند، مثل الان بابا دلشان می لرزد و می بارند یا چپ چپ بهم نگاه می کنند؟ کاش شبیه شما باشم بابا! کاش...

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به صورت حضوری از سالن ناشران عمومی، راهروی 13، غرفه3 انتشارات شهید کاظمی و یا به صورت مجازی به سامانه ketab.ir و manvaketab.ir مراجعه کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب سفیر ما در بهشت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب سفیر ما در بهشت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید