کاظمی پور: حال ورزش بانوان خوب است، یکی از اهداف ما افزایش انگیزه در میان ورزشکاران است

به گزارش وبلاگ داریوش، سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان نمود: حال ورزش بانوان خوب است و زحمات زیادی در این حوزه در گذشته کشیده شده است و ما در آینده هم هدفمند در این جهت حرکت خواهیم کرد.

کاظمی پور: حال ورزش بانوان خوب است، یکی از اهداف ما افزایش انگیزه در میان ورزشکاران است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ داریوش، مریم کاظمی پور، سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک گفت: خوشحالم که اولین روز مسئولیتم متقارن شده است با هفته پارالمپیک تا بتوانیم در این حوزه هم قدم های موثری برداریم. قدم های موثری در بهبود شرایط ورزشکاران دختر کشورمان برداریم.

وی عنوان نمود: حال ورزش بانوان خوب است و زحمات زیادی در این حوزه در گذشته کشیده شده است و ما در آینده هم هدفمند در این راستا حرکت خواهیم کرد.

کاظمی پور ادامه داد: اقداماتی که تا امروز در حوزه استعدادیابی و در بخش قهرمانی در حوزه بانوان اجرا شده از آنها حمایت می کنیم و کوشش می کنیم این حمایت ها تداوم داشته باشد. ما برنامه های زیادی برای حوزه بانوان داریم که هفته آینده آنها را اعلام خواهیم کرد. یکی از اهداف ما افزایش انگیزه در میان ورزشکاران است چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ معنوی و امیدواریم همانطور که در تیروکمان حرکات زیادی را آغاز کردیم و راستا تازه ای را بوجود آوردیم در حوزه بانوان وزارت ورزش هم آغاز دوباره ای داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاظمی پور: حال ورزش بانوان خوب است، یکی از اهداف ما افزایش انگیزه در میان ورزشکاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی پور: حال ورزش بانوان خوب است، یکی از اهداف ما افزایش انگیزه در میان ورزشکاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید