چرا کاندیدای انتخابات آن بنر پنجاه متری را نصب کرد؟

به گزارش وبلاگ داریوش، یکی از حواشی بحث برانگیز اخیر پیرامون رقابت انتخاباتی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا، بنر بسیار بزرگی بود که خوان لاپورتا، رئیس سابق این باشگاه و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه به نمایش درآورد.

چرا کاندیدای انتخابات آن بنر پنجاه متری را نصب کرد؟

او این بنر 50 متری را روی دیوار یک ساختمان بلند در شهر مادرید و در نزدیکی های استادیوم در حال بازسازی سانتیاگوبرنابئو، خانه رقیب اصلی بارسایی ها یعنی رئال مادرید نصب کرد و روی آن پیامی با این مضمون نوشته بود: دوست دارم دوباره ببینم تان!

این حرکت لاپورتا با توجه به محل نصب بنر تبلیغاتی اش نوعی رجزخوانی برای کهکشانی ها قلمداد شد و اکنون هم خود او صریحاً این موضوع را تأیید نموده است.

لاپورتا در فاصله سال های 2003 تا 2010 رئیس باشگاه بارسلونا بود که در آن دوره این تیم احیا شد و همه جام ها را درو کرد. در همان مقطع بارسلونا توانست دو پیروزی تاریخی مقابل رئال مادرید کسب کند که یکی از آنها با نتیجه 6 بر 2 در دوره مربیگری خوانده راموس در جمع کهکشانی ها و دیگری با نتیجه 5 بر صفر در دوره مربیگری ژوزه مورینیو در تیم پایتخت اسپانیا بود.

لاپورتا در یک مصاحبه در سایت یوتیوب درباره دلیل نصب بنر تبلیغاتی اش در نزدیکی برنابئو، اشاره ای به دو برد تاریخی بارسلونا مقابل کهکشانی ها داشت گفت: با نصب این بنر یک جورهایی می خواستم (به رئالی ها) بگویم که بی صبرانه منتظرم تا دوباره 6 گل به شما بزنیم. این بنر نمایشگر نماد شیطنت، آماده سازی و تجربه و ... بیانگر این بود که من آماده ام تا در کمال احترام دوباره رقابت مان با رئال مادرید را از سر بگیرم. اما برای تحقق این هدف ما اول باید شرایط مالی باشگاه را درست کنیم.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در اواخر ماه میلادی آینده (ژانویه 2021) برگزار می گردد و گفته می گردد که لاپورتا و ویکتور فونت بخت های اصلی پیروزی در آن هستند.

منبع: فرارو

به "چرا کاندیدای انتخابات آن بنر پنجاه متری را نصب کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کاندیدای انتخابات آن بنر پنجاه متری را نصب کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید