پوگبا: هنوز تصمیمی در خصوص آینده حرفه ای ام نگرفته ام، می خواهم برای کسب جام بازی کنم

به گزارش وبلاگ داریوش، هافبک فرانسوی منچستریونایتد به نوعی به احتمال جدایی اش از شیاطین سرخ در سرانجام فصل اشاره نمود.

پوگبا: هنوز تصمیمی در خصوص آینده حرفه ای ام نگرفته ام، می خواهم برای کسب جام بازی کنم

به گزارش وبلاگ داریوش، پل پوگبا که قرارداد فعلی اش با منچستریونایتد در سرانجام فصل جاری منقضی می گردد، به نظر می رسد میخواهد به حضور 6 ساله اش در این تیم انگلیسی سرانجام دهد، این در حالی است که یوونتوس نسبت به بازگرداندن او به جمع راه راه پوشان تورین علاقه مند است و از باشگاه هایی همانند پاری سن ژرمن و رئال مادرید هم به عنوان دیگر مقاصد احتمالی این هافبک فرانسوی یاد شده است.

پوگبای 29 ساله که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می برد، در گفت وگو با برنامه تله فوت از شبکه تلویزیونی TF1 فرانسه، درباره آینده حرفه ای اش گفت: هنوز تصمیمی در خصوص آینده حرفه ای ام نگرفته ام. هنوز هیچ کاری انجام نشده است. می توانم فردا در این خصوص تصمیم گیری کنم یا در جریان پنجره نقل وانتقالاتی. می خواهم برگردم و فصل را به برترین شکل ممکن با منچستریونایتد به سرانجام ببرم.

وی در ادامه گفت: می خواهم عناوین قهرمانی کسب کنم، برای کسب جام بازی کنم اما سال جاری و چند سال اخیر ما هیچ عنوانی کسب ننموده ایم که این غم انگیز است. فصل هنوز تمام نشده است اما برای ما تقریباً تمام شده است چون ما دیگر شانسی برای کسب جام نداریم.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ این فصل در 23 بازی منچستریونایتد را همراهی نموده و کنار ثبت 9 پاس گل، یک گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوگبا: هنوز تصمیمی در خصوص آینده حرفه ای ام نگرفته ام، می خواهم برای کسب جام بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا: هنوز تصمیمی در خصوص آینده حرفه ای ام نگرفته ام، می خواهم برای کسب جام بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید