واکنش درویش به حضور دختران خبرنگار در استادیوم آزادی چه بود؟

به گزارش وبلاگ داریوش، تهران (پانا) - حضور خبرنگاران دختر در استادیوم آزادی برای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سوال برانگیز شد.

واکنش درویش به حضور دختران خبرنگار در استادیوم آزادی چه بود؟

به گزارش ایسنا، در جریان ملاقات پرسپولیس و فجرشهیدسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر، حامد لک با فریادهایی از درون دروازه سعی داشت بازیکنان تیمش را راهنمایی کند. او کمال کامیابی نیا را نیز دایی کمال خطاب می کرد.

ماریو تات و ملادن زگانیر دو مربی تیم ملی با حضور در استادیوم آزادی، بازی را از نزدیک دیدن کردند.

در شرایطی که در ابتدای بازی فقط یک پلیس زن درکنار وبلاگ داریوش دختر حاضر بود، در اوسط بازی دو پلیس زن دیگر به جایگاه وبلاگ داریوش آمدند.

روی یکی از سرویس بهداشتی های استادیوم آزادی کلمه بانوان به انگلیسی نوشته شده بود تا وبلاگ داریوش دختر از آنجا استفاده نمایند. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس بین دو نیمه قصد ورود به آنجا را داشت و وقتی موجه شد به بانوان اختصاص دارد، با تعجب پرسید: مگر خانم در استادیوم حضور دارد؟

درحالی که یحیی گل محمدی از کنار زمین کار شاگردانش را زیر نظر داشت، حمید مطهری دستیار او از کنار نیمکت ایستاده کار را دنبال می کرد و با فریادهایی سعی داشت نکاتی را به بازیکنان بگوید.

بعد از گل مهدی ترابی که در دقیقه 69 به ثمر رسید، رضا درویش که از جایگاه CIP کار را دنبال می کرد، از جای خود برخواست و خوشحالی کرد.

این ملاقات در نهایت با رجحان یک بر صفر پرسپولیس به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "واکنش درویش به حضور دختران خبرنگار در استادیوم آزادی چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش درویش به حضور دختران خبرنگار در استادیوم آزادی چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید