واکنش باشگاه فولاد خوزستان به استعفای جواد نکونام

به گزارش وبلاگ داریوش، تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران روز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفیصلی عربستان رفت که این بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود فولاد و صعود نماینده ایران به مرحله بعد به خاتمه رسید.

واکنش باشگاه فولاد خوزستان به استعفای جواد نکونام

جواد نکونام سرمربی فولاد در سرانجام این بازی اظهار داشت که از راهنمایی این تیم استعفا می دهد. این تصمیم خیلی زود با واکنش باشگاه فولاد روبرو شد و سخنگوی فولاد بر مخالفت با این استعفا تاکید نمود.

آرمین مرادی در این خصوص گفت: باشگاه فولاد با استعفای ایشان مخالفت می نماید. این تصمیم، بغض یک ماهه ای بود به خاطر اتفاقات لیگ و حواشی ای که رسانه ها برای کادر فنی و باشگاه ما ایجاد کردند که این باعث شد جواد این تصمیم را بگیرد! جواد سرمربی ما است و باشگاه از همکاری با او راضی است. جواد هم از همکاری با ما راضی است. فراموش نمی کنیم ما با نکونام قهرمان جام حذفی و سوپرجام شدیم.

وی درباره اینکه اگر نکونام از کار در فولاد راضی بود از سمتش استعفا نمی داد، گفت: این را بگذارید روی حساب بغض یک ماهه! فشار سختی بود. نمی خواهم بگویم جواد از شرایط باشگاه ما راضی است. جواد از کار کردن با فولاد راضی است و فولاد هم رضایت دارد. جواد چهار سال است در اهواز کار می نماید و خانواده اش را به اهواز آورده است. او و کادرش روزی 16 - 17 ساعت کار می نماید. مطمئناً امروز بغض یک ماهه جواد شکست. امروز (امروز سه شنبه) تمرینات با او پیگیری می گردد. منتظر باشید که پنجشنبه هم اتفاقات ویژه ای را (در لیگ قهرمانان آسیا) رقم بزنیم.

منبع: فرارو

به "واکنش باشگاه فولاد خوزستان به استعفای جواد نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه فولاد خوزستان به استعفای جواد نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید