فرناندز: ملی پوشان ایران عملکرد فوق العاده ای داشتند

به گزارش وبلاگ داریوش، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی از روز سه شنبه شب 28 دی ماه با حضور 16 تیم در قالب چهار گروه در شهر دمام عربستان شروع شده است.

فرناندز: ملی پوشان ایران عملکرد فوق العاده ای داشتند

ایران در مرحله گروهی این رویداد در گروه دوم با تیم های عربستان، استرالیا و هند همگروه بود و توانست با کسب سه برد و شش امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم گردد.

تیم ایران با نتیجه 32 بر 10 برابر استرالیا پیروز شد. سپس در مقابل هند با نتیجه 42 بر 29 پیروز شد. هندبالیست های کشورمان پنجشنبه شب 30 دی ماه هم در آخرین مسابقه مرحله گروهی برابر تیم عربستان میزبان این رقابت ها قرار گرفتند و توانستند با نمایش یک بازی زیبا با نتیجه 24 بر 20 به رجحان رسیده و به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شوند.

مانوئل فرناندز سرمربی اسپانیایی ایران پس از کسب پیروزی مقابل عربستان میزبان رقابت های قهرمانی آسیا اظهار کرد: واقعاً می خواهم بگویم که این همان پیروزی بود که ما بر روی آن کار نموده بودیم و برایش کوشش نموده بودیم. در وهله دوم می توانم بگویم که بازیکنان با استرس و ترس وارد زمین شدند؛ اما واقعیت این است که نیمه دوم یک نیمه فوق العاده، چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله بود. البته که نباید نمایش فوق العاده دروازه بانمان را فراموش کنیم.

وی اضافه کرد: یک نکته مثبت دیگر این بود که ما تا آخر بازی حاشیه امنیتی برای خودمان ایجاد کردیم و می خواهم بگویم که نیمه دوم نیمه کاملی بود. عملکرد فوق العاده ای بود و به تمام بازیکنانمان تبریک می گویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران بعلاوه در خصوص نیمه نخست ملاقات مقابل عربستان اظهار کرد: اگر بخواهم در خصوص تمامی بازی ها بگویم ما حتی در دو بازی اول هم که می دانستیم مقابل حریف رجحان داریم، نیمه اول سختی داشتیم. در این بازی هم همان موضوع تکرار شد با وجود اینکه می دانستیم در برابر میزبان که تیم خوبی است بازی می کنیم.

فرناندز خاطر نشان کرد: در نیمه اول کمی عجله بازیکنان بیش از حد بود و تعجیل می کردند و ما از فلسفه تاکتیکی خود خارج شدیم و این موضوع کمی به ما ضربه زد. اما در نیمه دوم همان کاری را که باید می کردیم انجام دادیم با اختلاف چند گل جلو افتادیم و ریتم بازی را ما در دست گرفتیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران بعلاوه در خصوص جو حاکم بر سالن نیز اظهار کرد: شاید جو استادیوم باعث شد ارتباط من با بازیکنان سخت تر گردد، البته من از زاویه دیگری این موضوع را می بینم. در هندبال همواره جو تماشاچی وجود داشته و در این دو سال بخاطر کرونا این شرایط نبوده است. من ترجیح می دهم جو سالن زنده باشه، حتی اگر به ضرر ما باشه تا اینکه هیچ تماشاچی در سالن نباشد.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: ما یک بازی خیلی مهم را بردیم ولی از این مرحله وارد مرحله اصلی می شویم و باید متمرکز باشیم و بر روی هدف خود کار کنیم. ما فقط تا امشب می توانیم شادمان باشیم و بعد باید برای موفقیت بجنگیم.

به گزارش وبلاگ داریوش، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان - سوئد از 28 دی الی 11 بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرناندز: ملی پوشان ایران عملکرد فوق العاده ای داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندز: ملی پوشان ایران عملکرد فوق العاده ای داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید