همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اوایل آبان در اراک

به گزارش وبلاگ داریوش، روز های چهارم و پنجم آبان ماه شهر اراک میزبان همایش علمی فرصت های سرمایه گذاری است.

همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اوایل آبان در اراک

سید فرامرز مهاجرانی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک گفت: با برنامه ریزی بعمل آمده همایش فرصت های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذاران سراسر کشور در روز های چهارم و پنجم آبان ماه در شهر اراک برگزار می شود.

مهاجرانی اضافه نمود: دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی ریاست شورای سیاست گذاری همایش فرصت های سرمایه گذاری اراک است و ستاد اجرایی این همایش را شهردار اراک برعهده داشته و مسئولیت دبیرخانه این همایش نیز با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک است.

او اضافه نمود: شهرداری اراک با برگزاری نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری بدنبال معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های اقتصادی، صنعتی و گردشگری کلانشهر اراک و استان مرکزی است تا ضمن ایجاد فرصت جذب سرمایه گذار، گام های بلندی برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در اراک و استان هم برداشته شود.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک شرح داد: در این همایش با دعوت از صاحبنظران و سرمایه گذاران دارای اهلیت و تخصص در حوزه شهری، ظرفیت های توسعه برای جذب سرمایه گذار در اراک تبیین خواهد شد.

او ادامه داد: کلانشهر اراک از ظرفیت ها و فرصت های بسیاری در زمینه های مختلف مفاخر، اماکن تاریخی، گردشگاه های طبیعی و آیین های سنتی برخوردار است که با معرفی این فرصت ها می توان شرایط توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی مرکز استان مرکزی را فراهم آورد.

مهاجرانی گفت: با استفاده از ظرفیت ها وسرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه وعمران شهری حوزه های مختلف اقتصاد شهری هم رونق بیشتری خواهد گرفت و در نهایت منجر به شکوفایی هر چه بیشتر شهر و ارتقاء خدمات به مردم خواهد شد.

وبلاگ داریوش مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اوایل آبان در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری اوایل آبان در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید