هشدار: کرونا به جفت صدمه می زند

به گزارش وبلاگ داریوش، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد ویروس کرونا به جفت صدمه می زند، می تواند منجر به وزن کم هنگام تولد، آسیب اعضای بدن یا حتی مرگ جنین گردد.

هشدار: کرونا به جفت صدمه می زند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ داریوش به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد ویروس کرونا به جفت صدمه می زند، می تواند منجر به وزن کم هنگام تولد، آسیب اعضای بدن یا حتی مرگ جنین گردد.

محققان تأکید می نمایند، مسائل جریان خون، می تواند منجر به وزن کم هنگام تولد و حتی مرگ جنین گردد.

یک مطالعه کوچک نشان داده است، ویروس کرونا که در حال حاضر جهان را فرا گرفته ممکن است جفت زنان باردار را دچار آسیب و خون رسانی به نوزادان متولد نشده آنها را قطع می نماید.

محققان این پژوهش تأکید می نمایند، زنان باردار که به ویروس کرونا مبتلا شده اند، باید بیشتر تحت نظر باشند.

در آنالیز هایی که پس از تولد نوزادان زنان مبتلا به ویروس مذکور انجام شده معین شد جریان خون از بدن مادر به جفت و بدن جنین به میزان کافی نبوده و لخته های خون درون جفت این نوزادان یافت شد.

در کل، شانزده زن در این مطالعه که توسط دانشگاه شمال غربی در ایلینوی انجام شده شرکت داشتند؛ پانزده نفر از آنها نوزادان سالم به جهان آوردند، اما به طور کلی دربحبوحه ویروس کرونا زنان باردار باید بسیار بیشتر از قبل تحت نظر باشند.

کارشناسان تأکید می نمایند، این مطالعه بسیار کوچک تر از آن است که بتوان از آن نتیجه گیری های گسترده کرد؛ برای رسیدن به اطلاعات دقیق تر باید پژوهش های گسترده تری صورت بگیرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "هشدار: کرونا به جفت صدمه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار: کرونا به جفت صدمه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید