نیما شعبان نژاد: سخت گیری های کرونایی فقط مخصوص سینماگران و فعالان عرصه هنر است

به گزارش وبلاگ داریوش، تهران (پانا) - نیما شعبان نژاد معتقد است در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پخش فیلم ها به تعویق افتاده است سخت گیری ها فقط مخصوص سینماگران و فعالان عرصه هنر است، در صورتی که رستوران ها، متروها و پاساژ ها برقرارند.

نیما شعبان نژاد: سخت گیری های کرونایی فقط مخصوص سینماگران و فعالان عرصه هنر است

نیما شعبان نژاد بازیگر فیلم سینمایی بعد از اتفاق در گفت وگو با خبرنگار پانا درباره تجربه کار با بچه ها معلول گفت: سال ها پیش با دو بچه ها استثنایی کار کردم و جهت زندگی ام با انرژی ای که از آن ها می گرفتم تغییر کرد.

او ادامه داد: بچه ها را خیلی دوست دارم و خودم را یک کودک بالغ می دانم. زمانی که پوریا حیدری اوره به من پیشنهاد کار در فیلم بعد از اتفاق را داد، مشغول بازی در پروژه های دیگری بودم، اما به دلیل علاقه ای که به بچه ها داشتم نقش را پذیرفتم و از حضورم در این فیلم حس خوبی دارم.

شعبان نژاد درباره دیگر بازیگران فیلم بعد از اتفاق گفت:بازیگران این فیلم به جز روح الله جعفری و خانم اعتضاد در جایگاه فعلی خود نیستند و همه برای پیش بردن جهانی روح الله در این فیلم ایفای نقش کردند. همین که روح الله شادمان شد برای بازیگران این فیلم بسیار خوشایند است.

او درباره فیلم بعد از اتفاق مطرح نمود: این فیلم در ساختار، فیلم متفاوتی است و شبیه فیلم های مرسومی که در چند سال اخیر برای بچه ها ساخته می شوند نیست. این فیلم به گذشته ای برمی شود که کودک را تفکر بالغ می دانستند؛ به طور مثال قصه های مجید در ژانر کودک و نوجوان محسوب می شد، اما بیشتر مخاطبانش بزرگسال بودند.

شعبان نژاد افزود: برخی فکر می کنند باید با کودک و نوجوان بچه هاه رفتار کنند، اما همین بچه ها از بزرگسالان تقلید می کنند و کارهایی را انجام می دهد که خانواده ایشان انجام می دهند، چرا که علایقش به سمت بزرگسال است.

او در پاسخ به این سوال که در شرایط کرونایی مشغول به انجام چه کاری است پاسخ داد: اکنون مشغول به فعالیت در سه فیلم سینمایی و دو سریال نمایش خانگی هستم. به دلیل شیوع ویروس کرونا پخش فیلم ها به تعویق افتاده است. نمی دانم چرا سخت گیری ها فقط مخصوص سینماگران و فعالان عرصه هنر است، در صورتی که رستوران ها، متروها و پاساژ ها برقرارند.

این بازیگر ادامه داد: سینما شرایط خوبی ندارد و اگر قرار بر این باشد که بازیگران فیلم های سینمایی انرژی بگذارند و کار کنند اما دیده نشوند تلاششان بی فایده است. اکنون فقط فیلم های تلویزیون و نمایش خانگی دیده می شوند.

شعبان نژاد درباره ویژگی های فیلم کودک گفت:تا به امروز سینمای کودک و نوجوان را به عنوان مخاطب حرفه ای دنبال نکرده ام و نمی توانم درباره آن اطلاعاتی بدهم، اما از آنجایی که با بچه ها تعامل خوبی دارم و ارتباط خوبی با آن ها برقرار می کنم، سعی دارم جهان شان را کشف کنم. آن ها دوست دارند خودشان را بزرگ نشان بدهند و در فضای بزرگترها ببینند.

او در سرانجام سخنانش خاطر نشان کرد: در سینمای کودک، فیلم هایی که کودک در جریان قصه با سن های بالغ روبرو می شود فیلم های موفقی در تاریخ سینما بوده اند که مورد توجه بزرگترها و بچه ها بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نیما شعبان نژاد: سخت گیری های کرونایی فقط مخصوص سینماگران و فعالان عرصه هنر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیما شعبان نژاد: سخت گیری های کرونایی فقط مخصوص سینماگران و فعالان عرصه هنر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید