نگرانی فکری از دایه های مهربان تر از مادر آبی پوش و شرایط مدیریتی باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ داریوش، سرمربی تیم فوتبال استقلال بابت افرادی که با لباس آبی برای این تیم دایه مهربان تر از مادر می شوند و می خواهند تیم را به هم بریزند ابراز نگرانی کرد.

نگرانی فکری از دایه های مهربان تر از مادر آبی پوش و شرایط مدیریتی باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ داریوش، محمود فکری در حاشیه دیدار محبت آمیز تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان درباره برخی حواشی باشگاه استقلال گفت: بابت اتفاقات بیرون باشگاه که ممکن است مسئله ای ایجاد کند، نگرانی ندارم، ولی یکسری افراد هستند که با لباس آبی برای ما دایه مهربان تر از مادر می شوند و می خواهند تیم را به هم بریزند. نمی توانیم بگویم همه با جان و دل برای باشگاه تلاش می کنند، ولی اکثریت در حال تلا ش هستند تا تیم پیروز شود. اگر تیم یکدست باشد مطمئناً از بیرون اتفاقی رخ نمی دهد. نگرانی ما از درون تیم است و امیدوارم مسائل برطرف شود.

وی درباره کیفیت چمن زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی، خاطر نشان کرد: من هم دوست دارم زمین کیفیت خوبی داشته باشد، اما ما اگر روی سنگ هم تمرین کنیم باید جوابگوی هواداران استقلال باشیم. قطعاً اگر هوا برفی یا نامساعد باشد نباید بهانه بگیریم و باید بازی خودمان را انجام دهیم.

سرمربی استقلال درباره عدم ثبات مدیریت در این باشگاه یادآور شد: این شرایط صد درصد به ضرر استقلال خواهد بود. وقتی ثبات در مدیریت نباشد فاتحه ما نیز باید خوانده شود. الان احمد مددی سرپرست باشگاه است و اگر ایشان بماند در خدمتش هستیم. البته اگر قرار است ایشان بماند باید اقتدارش را نشان دهد. امیدوارم زودتر تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ داریوش بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ داریوش بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نگرانی فکری از دایه های مهربان تر از مادر آبی پوش و شرایط مدیریتی باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی فکری از دایه های مهربان تر از مادر آبی پوش و شرایط مدیریتی باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید