نشست پزشک و بدنساز استقلال برگزار گردید، رمضانی: نباید اجازه سوءبرداشت به حاشیه سازان بدهیم

به گزارش وبلاگ داریوش، پزشک و بدنساز تیم فوتبال استقلال، عصر امروز (شنبه) نشستی مشترک به همراه سرپرست این تیم برگزار کردند.

نشست پزشک و بدنساز استقلال برگزار گردید، رمضانی: نباید اجازه سوءبرداشت به حاشیه سازان بدهیم

به گزارش وبلاگ داریوش و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، انتشار صحبت های دکتر کاوه ستوده درخصوص مصدومیت مرتضی تبریزی، باعث ایجاد شائبه هایی در فضای مجازی مبنی بر اختلاف بین کادر پزشکی و کادرفنی تیم استقلال شد.

در همین رابطه امروز (شنبه) جلسه ای میان سعید رمضانی سرپرست، دکتر ستوده پزشک و علی ربانی، بدنساز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار گردید.

رمضانی درباره این جلسه به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: در این جلسه ستوده گفت که منظورش از آن صحبت ها، انتقاد از بدنساز یا کادرفنی استقلال نبوده است و همانطور که دکتر نوروزی گفته، صحبت های او مربوط به سازمان لیگ و برنامه ریزی آنهاست. مطمئناً مشکل مصدومیت در استقلال در سایر تیم ها هم خواهد بود؛ چون بازیکنان باید در فرصتی اندک به آمادگی برسند و این در حالی است که به دلیل تعطیلی مسابقات و تمرینات، بازیکنان همه تیم ها برای رسیدن به اوج آمادگی، در معرض انواع آسیب ها قرار دارند.

او اضافه نمود: در این جلسه همچنین دکتر ستوده صراحتاً گفت که خود را عضوی از خانواده استقلال می داند و به هیچ وجه به دنبال تخریب فردی در داخل خانواده نبوده است. مطمئناً با همدلی، این تیم به موفقیت می رسد و نباید اجازه سوءاستفاده به حاشیه سازان بدهیم. در خاتمه این جلسه هم دکتر ستوده و علی ربانی جهت همکاری بیشتر در مورد موفقیت استقلال، با یکدیگر به گفتگو پرداختند و تصمیماتی درباره این موضوع گرفته شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نشست پزشک و بدنساز استقلال برگزار گردید، رمضانی: نباید اجازه سوءبرداشت به حاشیه سازان بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست پزشک و بدنساز استقلال برگزار گردید، رمضانی: نباید اجازه سوءبرداشت به حاشیه سازان بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید