موانع پیش روی آجورلو در باشگاه استقلال، مسئله ای که باید اولویت باشد

به گزارش وبلاگ داریوش، با تایید وزارت ورزش و جوانان، هیات مدیره استقلال دستخوش تغییر کلی شد و تنها پرویز مظلومی از ترکیب قبلی هیات مدیره در هیات مدیره نو این باشگاه باقی ماند و نفراتی مثل آجرلو، افضلی، عبداللهی و مومنی هم به این هیات مدیره اضافه شدند. همچنین مصطفی آجرلو به نام مدیرعامل نو این باشگاه انتخاب شد.

موانع پیش روی آجورلو در باشگاه استقلال، مسئله ای که باید اولویت باشد

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این انتخاب نو گفت: آجرلو از مدیران باتجربه فوتبال است و حُسن او نسبت به خیلی از مدیران قبلی این است که لااقل دارای تجربه است و برای کارآموزی به استقلال نیامده است. هرچند برای قضاوت در این خصوص زود است و قضاوت را باید بعد از مشاهده عملکرد آجرلو انجام داد، اما به شخصه امیدوارم تا تغییرات مثبت را خیلی زود در این تیم مشاهده کنیم.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال در ادامه خاطرنشان ساخت: آجرلو هنوز از راه نرسیده کارهای زیادی برای انجام دارد و قطعاً سر او بیش از مقدار شلوغ است. در این باشگاه کارهای نشده زیادی هست که شاید در راس آن حل مسائل و معضلات زمین تمرین و مسائل مالی باشد. اما شاید مهم ترین موردی که آجرلو باید در ایجاد آن تلاش کند، به وجود آوردن نظم و آرامش در تیم است.

وی اضافه کرد: از هیات مدیره نو تنها آجرلو، مومنی و مظلومی را می شناسم و دو عضو دیگر را اصلاً نمی شناسم و تنها می توانم به انتخاب وزارت مجلس اعتماد کنم.

پیشکسوت آبی پوشان شرح داد: حالا که هم وزارت ورزش دستخوش تغییر شده و هم تیم مدیریتی استقلال، انتظار داریم نتیجه این تغییرات را در عملکرد تیم درون زمین مشاهده کنیم.

نوری در خصوص شرایط فنی تیم بیان داشت: حالا که فرهاد مجیدی امکان این را داشته تا تیم را با سلیقه و تفکرات خودش ببندد این حق را دارد تا با حمایت تیم مدیریت نو وارد مسابقات شود و هیات مدیره هم باید این شرایط را برای او فراهم کند. من و همه پیشکسوتان امیدواریم که نتیجه همه تغییرات در نهایت به سود استقلال شود و این تغییر را در جریان بازی ها ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موانع پیش روی آجورلو در باشگاه استقلال، مسئله ای که باید اولویت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع پیش روی آجورلو در باشگاه استقلال، مسئله ای که باید اولویت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید