معجزه سرکه سیب در مقابله با افزایش قند خون

به گزارش وبلاگ داریوش، نوشیدن مخلوط یک لیوان آب با سرکه سیب از افزایش شدید قند خون جلوگیری می نماید. این مطلب را بخوانید و با درمان سریع افزایش قند خون و برترین زمان برای خوردن این معجون آشنا شوید.

معجزه سرکه سیب در مقابله با افزایش قند خون

به گزارش باشگاه وبلاگ داریوش، مخلوط یک لیوان آب با یک قاشق غذاخوری سرکه سیب، قبل از خوردن وعده های غذایی، ترفندی است که برای جلوگیری از افزایش قند خون مفید است.

متخصصان حوزه دیابت تأکید می نمایند که سطح گلوکز ما نباید از 30 میلی گرم در دسی لیتر بیشتر گردد. بیش از این حد باعث افزایش قند خون می گردد.

Jesse Echausby، بیوشیمی دان، می گوید: هرچه اوج سطح گلوکز بالاتر باشد، التهاب، افزایش وزن و گرسنگی شدید ایجاد می گردد.

وی شرح داد که نوشیدن مخلوط یک لیوان آب با سرکه سیب قبل از غذا از افزایش شدید قند خون جلوگیری می نماید، به این معنی که کنترل قند خون چیزی است که برای همه مهم است و فقط برای بیماران دیابتی نگران نماینده نیست.

Echausby نوشیدن یک لیوان آب مخلوط شده با یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را قبل از غذا توصیه می نماید تا سرعت تبدیل نشاسته به گلوکز کاهش یابد.

به گفته الکساندرا مورسیه متخصص تغذیه توضیح داد که سرکه سیب برای تنظیم قند خون به خوبی شناخته شده است. اسید استیک موجود در آن از تفاوت در سطح قند خون جلوگیری می نماید و این ثابت شده است.

محققان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ایران نیز در سال 2017 گزارش دادند که نتایج ما نشان می دهد که سرکه می تواند در کاهش سطح گلوکز و انسولین قبل از مصرف غذا موثر باشد، که نشان می دهد می توان آن را به عنوان یک ابزار مکمل برای بهبود کنترل گلوکز خون و قند خون استفاده کرد.

آن ها خاطرنشان کردند: باید مراقب بود و تاکید نمود که این روش نمی تواند جایگزین زمینه واقعی درمانی بیماران دیابتی گردد.

محققان شرح دادند که سرکه سیب دیابت را درمان نمی نماید، اما می تواند قند خون را کاهش داده و تنظیم کند. این یک مکمل به میزان کافی بی خطر برای برنامه درمان دیابت شما است، بنابراین به خاطر داشته باشید که جایگزین هیچ دارویی نمی گردد، بلکه مکمل آن است.

الکساندرا مورسیه، متخصص تغذیه، گفت: این روش برای افراد مبتلا به زخم یا گاستریت توصیه نمی گردد، حتی اگر رقیق شده باشد.

اگر از بیماری مزمن کلیوی رنج می برید، ممکن است کلیه ها نتوانند اسید اضافی همراه با مصرف سرکه سیب را پردازش نمایند.

منبع: فرارو

به "معجزه سرکه سیب در مقابله با افزایش قند خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه سرکه سیب در مقابله با افزایش قند خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید