مرتضی رضایی: ماه دلگشا سعی دارد احساسات مخاطب را درگیر کند

به گزارش وبلاگ داریوش، تهران (پانا) - تهیه کننده برنامه تلویزیونی ماه دلگشا می گوید ویژه برنامه لحظات افطار باید حال و هوای ماه رمضان را داشته باشد و بتواند احساس را در گفت وگوها درگیر کند و در این برنامه سعی شده است به این هدف برسد.

مرتضی رضایی: ماه دلگشا سعی دارد احساسات مخاطب را درگیر کند

مرتضی رضایی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی ماه دلگشا در گفت و گو با پانا اظهار کرد: ماه دلگشا اولین برنامه ای است که در لحظات پیش از افطار ماه مبارک رمضان پخش می شود و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارم.

وی افزود: در این مدت تجربه بسیار خوبی کسب کرده ام و باید بگویم تولید این برنامه مناسبتی در ماه رمضان حال و هوای بسیار خوبی دارد.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی ماه دلگشا درباره بخش های مختلف برنامه ابراز کرد: این برنامه هر شب میزبان یک کننده از خیریه های مختلف است و درباره فعالیت های آن مرکز شرح می دهد، همچنین از مهمان برنامه می خواهیم برای انجام یک کار خیر متفاوت وعده بدهد و سپس در برنامه های بعدی پیگیری می کنیم و اجرایی شدن آن وعده را به مخاطبان اطلاع می دهیم.

وی ادامه داد: درخت آرزوها نام بخش دیگری از برنامه است، مهمان برنامه یک پاکت را از درخت آرزوها بر می دارد و آرزوی نوشته شده روی آن را برآورده می کند.

رضایی با بیان اینکه هر سه یا چهار برنامه یک زندانی جرایم غیر عمد هم به کمک مخاطبان برنامه آزاد می شود گفت: ارتباط مستقیم با افرادی که در این روزها مشغول کار هستند یکی دیگر از آیتم های برنامه است.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی ماه دلگشا، روزی حلال را عنوان بخش دیگری از این برنامه دانست و شرح داد: در این بخش درباره کسب روزی حلال در شغل های مختلف صحبت می کنیم.

وی درباره آیتم سفره های آسمانی عنوان کرد: این آیتم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اجرا می شود به این ترتیب که دست اندرکاران برنامه یک شناسه در برنامه شاد ایجاد کرده اند تا دانش آموزان، تصاویر سفره های افطاری ساده خود را ارسال کنند، بخشی هم برای روزه اولی ها در نظر گرفته ایم تا بچه ها و نوجوانان یک فیلم کوتاه از خودشان بفرستند و در آن از حال و هوای روزه داری بگویند.

رضایی افزود: معرفی مساجد در آیتم شهر مهربان، ارتباط با مدافعان حرم و خانواده شهدا در بخش شهرستان، زیارت قبر شهدا و معرفی شهدای شاخص در آیتم افطار با شهدا و حضور علما و اساتید شهر در آیتم رمضان و نهج البلاغه و نیز صحبت درباره اخلاق در ماه رمضان، از دیگر بخش های ماه دلگشا است.

تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با اشاره به استقبال از این برنامه گفت: ویژه برنامه لحظات افطار باید حال و هوای ماه رمضان را داشته باشد و بتواند احساس را در گفت وگوها درگیر کند تا موفقیت لازم را بدست آورد.

وی درباره اقدامات مرکز فارس در تولید برنامه های مناسبتی تاکید کرد: این مرکز با در اختیار قرار دادن همه امکانات خود از برنامه سازان و هنرمندان برای تولید برنامه های مناسبتی همچون ماه دلگشا حمایت کرده است.

رضایی در انتها گفت: ارزیابی برنامه ها در معاونت استان ها باید به روش های درست تر و دقیق تری صورت بگیرد تا بتوانیم نیازهای مخاطبان با بیش از پیش بشناسیم و متناسب با آن ها ایده پردازی کنیم همچنین نیاز است بودجه بیشتری در اختیار برنامه سازان قرار بگیرد.

ماه دلگشا تولید صدا و سیمای مرکز فارس، تا 11 اردیبهشت ماه لحظات پیش از افطار به مدت 75 دقیقه روی آنتن شبکه شما می رود.

عوامل این برنامه عبارتند از تهیه کننده: مرتضی رضایی، کارگردان: علی محمد بهمنی، نویسنده: مرتضی دانش، مجری: امین رضایی، تصویربرداران: مجید قاسم زادگان، رضاحقیقی و محمدهادی سبحانیان، نورپرداز: مجید قاسم زادگان، صدابرداران: مجتبی مقدم و سجاد طاهری، دستیاران تهیه: سعید ملایی، فرزاد پریدار و بهنام منوی، تدوین و گرافیست: احسان الهی، طراح دکور: نازنین حاصلی، گریم: بیژن منوی، گزارشگران: سینا سامانی و ایمان عندالوقت، تصویربرداران پرتابل: میلاد راز، رضا علوی، احسان رفیعی و محمد کناره فرد، منشی صحنه: سعید ملایی.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مرتضی رضایی: ماه دلگشا سعی دارد احساسات مخاطب را درگیر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضی رضایی: ماه دلگشا سعی دارد احساسات مخاطب را درگیر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید