لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!

به گزارش وبلاگ داریوش، از سوت های پاریسی گرفته تا سرخوشی آرژانتینی ها. از اوضاع بد پارک دو پرنس گرفته تا غرور مردم آرژانتین؛ دو اتمسفر و اوضاع کاملا متفاوت.

لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!

لیونل مسی بعد از تجربه روبرو شدن با خشم هواداران پاری سن ژرمن در روز یکشنبه پا به محیطی گذاشته است که هیچ اثری از عصبانیت در آن وجود ندارد و می تواند در آن کاملاً شادمان و سرخوش باشد.

زادگاهش آرژانتین جایی که او را خدای زنده می دانند. بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر لیونل مسی محبوبیت متفاوتی در کشورش پیدا کرده و به عنوان یک بت به او نگاه می شود.

سه ماه بعد از قهرمانی جام جهانی قرار است مسی دوباره در ترکیب تیم ملی آرژانتین برود. او به همراه همسر و سه فرزندش به آرژانتین سفر کرد و به شکل ویژه شخصا از طریق رئیس فدراسیون فوتبال این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

آرژانتین در این فیفادی دو بازی محبت آمیز در خانه مقابل پاناما در 23 مارس و کوراسائو در 28 مارس انجام خواهد داد. دو رقیب که شاید تقابل با آن ها از جذابیت خاصی برخوردار نباشد، اما آرژانتینی ها بی صبرانه منتظر هستند تا برای اتفاقی که سه ماه پیش افتاد یعنی قهرمانی در جام جهانی جشن بگیرند.

بیش از یک میلیون درخواست برای بلیت این بازی ها وجود داشته است. به طور دقیق تر بیش از یک میلیون و نیم نفر پنج شنبه گذشته تلاش کردند تا برای شرکت در دیدار با پاناما که در ورزشگاه مونومنتال در بوئنوس آیرس برگزار می شود، بلیت بخرند تا به نوعی در این جشن قهرمانی حضور داشته باشند.

طبق اعلام فدراسیون آرژانتین، 83 هزار بلیتی که برای فروش گذاشته شده بود، تنها در دو ساعت تمام شد. بلیت ها بین 55 تا 230 یورو فروخته می شود، در کشوری که میانگین حقوق ماهیانه آن حدود 380 یورو است. علاوه بر این فدراسیون فوتبال آرژانتین 131537 درخواست برای حضور وبلاگ داریوش دریافت کرده، اما شرایط ورزشگاه محل برگزاری بازی به گونه ای است که فقط می تواند 344 خبرنگار را در خود جای دهد.

دستگاه امنیتی گسترده ای در خیابان های بوئنوس آیرس مستقر خواهد شد، مقامات بیم آن دارند که ده ها یا صد ها هزار نفر به خیابان ها بیایند تا ستاره های خود را از نزدیک ببینند، همانطور که قبلاً در دسامبر گذشته رخ داد.

این مهمانی همچنین در سانتیاگو دل استرو، محل دومین بازی محبت آمیز مقابل کوراسائو، برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان به همین مناسبت تصمیم گرفته اند ظرفیت ورزشگاه Único Madre de Ciudades را از 30000 به 42000 صندلی افزایش دهند.

بخش زیادی از این عشق و علاقه آرژانتینی ها مربوط به لیونل مسی است. بازیکنی که گفته می شد قرار است بعد از جام جهانی قطر از بازی های ملی خداحافظی کند، اما این اتفاق رخ نداد و او همچنان با آلبی سلسته ادامه می دهد. مسی خودش هم بعد از جام جهانی تاکید کرده بود که قصد بازنشستگی ندارد و به نظر می رسد فعلاً مردم آرژانتین می توانند از تماشای او لذت ببرند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید