لیورپول بازیکنی دارد که بیش از حد بادش نموده اند!

به گزارش وبلاگ داریوش، نقدها هامان از تیاگو تمامی ندارد. ستاره آلمانی سابق لیورپول که با قرمز ها در سال 2005 قهرمان چپیونزلیگ شد، معتقد است تیاگو در حد و اندزاه های لیورپول نیست و فصل پیش رو حتی اگر روی فرم باشد هم نباید فیکس بازی کند. هامان معتقد است جدای از مصدومیت های فراوان تیاگو، او بازیکنی نیست که در دفاع مثمرثمر باشد.

لیورپول بازیکنی دارد که بیش از حد بادش نموده اند!

هامان گفت: وقتی اوضاع خوب پیش می رود و لیورپول کنترل بازی را در اختیار دارد، تیاگو خوب و با کیفیت بازی می نماید، ولی زمانی که تیم عقب نشسته و باید توپ را پس بگیرد، او هیچ فایده ای برای تیم ندارد. وقتی احتیاج است ضرب شست نشان بدهی و یاری کنی تیم کنترل توپ و میدان را در دست بگیرد، تیاگو در زمین گم می گردد.

هامان ادامه داد: از نظر من تیاگو را بیش از میزان بزرگ نموده اند و از این حیث فوتبالیستی مثل او سراغ ندارم. این همه تعریف از او برای چه است؟ او خیلی زیاد مصدوم می گردد و حتی اگر روی فرم باشد نیز با حضور مک آلیستر و سوبوسلای نباید در ترکیب ثابت لیورپول قرار بگیرد.

هامان در حالی از تیاگو انتقاد نموده که یورگن کلوپ چند ماه پیش در پاسخ گفته بود، هامان صرف سابقه اش در لیورپول اجازه ندارد در خصوص هر بازیکنی بدون ایده تعیین حرف بزند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "لیورپول بازیکنی دارد که بیش از حد بادش نموده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول بازیکنی دارد که بیش از حد بادش نموده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید