عکس ، پرواز جنگنده های اف 35 در ژاپن برای نخستین بار!

به گزارش وبلاگ داریوش، ایتالیا برای اولین بار در تاریخ جنگنده های نسل پنجم F-35 Lightning II را به ژاپن می فرستد. این جنگنده های پیشرفته چند روز پس از مانور نظامی جنگنده نسل پنج جین در نمایشگاه هوایی راهی شرق دور می شوند.

عکس ، پرواز جنگنده های اف 35 در ژاپن برای نخستین بار!

یک گروه کوچک از نیروی هوایی ایتالیا Aeronautica Militare هفته آینده به ژاپن اعزام می گردد. برای اولین بار در تاریخ، جت های جنگنده ایتالیایی F-35A Lightning II به سرزمین طلوع خورشید فرستاده می شوند.

تیر خلاص ایلان ماسک به توییتر!

عکس | رازگشایی از علت جلسه جنجالی کنگره آمریکا درباره آدم فضایی ها: آمار ترسناک سال 2022!

چهار فروند نسل پنجمF-35 از شهر های ایتالیا یعنی آمندولا و گدی به نیروی دفاع شخصی هوایی ژاپن فرستاده می شوند. سه تانکر سوخت گیری هوایی KC-767، یک هواپیمای ترابری C-130J و یک هواپیمای هشدار سریع G550 CAEW نیز به آنها ملحق خواهند شد.

این رزمایش از 4 تا 8 آگوست 2023 در ژاپن برگزار خواهد شد. هدف از این رزمایش بهبود مهارت های تاکتیکی و درک متقابل و بعلاوه دوراندیشی برای همکاری در بخش دفاعی است. نیروهای هوایی ژاپن و ایتالیا قادر به تبادل تجربیات خواهند بود.

هر دو کشور از تانکرهای هوایی KC-767 و جنگنده های F-35A Lightning II استفاده می نمایند. ژاپن بعلاوه در حال برنامه ریزی برای دریافت نسخه برخاست کوتاه و فرود عمودی F-35B است.

منبع: gagadget

227323

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، پرواز جنگنده های اف 35 در ژاپن برای نخستین بار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پرواز جنگنده های اف 35 در ژاپن برای نخستین بار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید