مینی سیام یکی از جاذبه های دیدنی کشور تایلند است

به گزارش وبلاگ داریوش، جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مینی سیام یکی از جاذبه های دیدنی کشور تایلند است.

مینی سیام یکی از جاذبه های دیدنی کشور تایلند است

این پارک در پشت ورزشگاه بکس پاتایا قرار گرفته است و در آن نزدیک 100 اثر معروف دنیا به صورت مینیاتوری طراحی شده اند. پیشنهاد ساخت این پارک در سال 1985 میلادی ارائه شد و حدود یک سال کار تکمیل بخش های مختلف آن طول کشید. مساحت این پارک 46400 متر مربع است که 29 بخش مجزا دارد. بعلاوه در بخشهای دیگر پارک مراکز اقامتی، غرفه های فروش سوغاتی و صنایع دستی و پارکینگ نیز وجود دارد. بد نیست بدانید که اولین نماد و جاذبه توریستی که در پارک مینی سیام پاتایا ساخته شد، نماد دموکراسی شهر بانکوک بود.

مینی سیام در واقع یک پارک مینیاتوری بوده که در فضای باز احداث شده است. گردشگران می توانند مدلهای مینیاتوری شهرها و ساختمانهای محبوب در نقاط مختلف دنیا را مشاهده نمایند. پارک مینیاتوری مینی سیام به دو بخش تقسیم شد، بخش اول که Mini Siam نام داشته شامل ماکت های مربوط به کشور تایلند بوده و در بخش دوم که به عنوان Mini Europe شناخته می گردد، ماکت های متنوعی از شهرهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد. گردشگران ضروری است بدانند که این دو بخش از طریق رودخانه ای مارپیچی شکل از یکدیکر جدا شده اند. در سایر نقاط پارک حوضچه های کوچک بسیاری وجود دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

مینی یوروپ در ابتدای ورودی پارک قرار گرفته که شامل ماکت ساختمانها و مکانهای دیدنی متنوع در نقاط مختلف دنیا بجز کشور تایلند هست. محبوب ترین ماکت های موجود در این بخش ماکت برج ایفل فرانسه و برج پیزا ایتالیا هستند. به طور کلی پارک مینی سیام دارای بخش های بسیاری بوده و بازدید از تمام ماکت های آن در حدود 2 ساعت به طول می انجامد. گردشگران با آگاهی از آدرس مینی سیام پاتایا می توانند از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به این پارک مراجعه نمایند. افراد می توانند از ساعت 7 صبح تا ساعت 22 از این پارک بازدید داشته باشند.

منبع: همگردی

به "مینی سیام یکی از جاذبه های دیدنی کشور تایلند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی سیام یکی از جاذبه های دیدنی کشور تایلند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید