عکس ، هرکول ایرانی رقیب تازه هادی چوپان شد ، دورخیز بلند برای حضور در مستر المپیا

به گزارش وبلاگ داریوش، بهروز تابانی بدنساز حرفه ای و 30 ساله ایرانی است که علی رغم قهرمانی در مسابقات بدنسازی رومانی و کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2022، به علت صادر نشدن ویزا قادر به شرکت در این مسابقات نشد.

عکس ، هرکول ایرانی رقیب تازه هادی چوپان شد ، دورخیز بلند برای حضور در مستر المپیا

به گزارش وبلاگ داریوش آنلاین، متولد سال 1371 از شهرستان سراب است، بهروز تابانی کارشناس تربیت بدنی است، بهروز تابانی از سال 86 تصمیم به آغاز این ورزش گرفته، تا سال 91 چندین مدال طلایی استان را کسب نموده و نفر سوم مسابقات دنیای مکزیک 2014، شد، بهروز تابانی همکنون در حال آماده شدن برای مسابقات انتخابی دنیای اسپانیا است. بهروز تابانی قهرمان بدنسازی و ورزشکار ایرانی است که در عین جوانی، بسیار باسابقه و با تجربه نیز هست. از سوابق درخشان او می توان به برنز جوانان دنیا در سال 2014 و قهرمانی و اورالی دنیا در سال 2016 اشاره نمود. او جواز حضور در مستر المپیا 2022 را نیز کسب نموده بود.

  • واکنش هادی چوپان به خبر جنجالی؛ این حرف ها از اساس خرافات است!

بهروز تابانی بدنساز حرفه ای و 30 ساله ایرانی است که علی رغم قهرمانی در مسابقات بدنسازی رومانی و کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2022، به علت صادر نشدن ویزا قادر به شرکت در این مسابقات نشد. حالا او برای حضور در مسابقات مستر المپیا 2023 باید هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی رقابت کند.

او از سال 2021 در مسابقات حرفه ای شرکت نموده و در دسته اوپن مردان در مسابقات بدنسازی رومانی در سال 2021 به مقام سومی و در سال 2022 به مقام قهرمانی رسیده است. این روزها بهروز تابانی به صورت ویژه مشغول کوشش و تمرین است تا بتواند به رویای خودش یعنی حضور در مستر المپیا برسد، اتفاقی که با قهرمانی وی در مسابقات حرفه ای ممکن خواهد بود.

بهروز تابانی برای حضور در رقابت های حرفه ای بدنسای در برزیل موسوم به آرنولد کلاسیک برزیل 2023 راهی این کشور خواهد شد. بهروز تابانی در صورت قهرمان در این مسابقات می تواند جواز کسب حضور در مسابقات مستر المپیا 2023 را به دست بیاورد. این در حالی است که هادی چوپان دیگر بدنساز ایرانی در مستر المپیا 2023 خواهد بود و در صورتی که تابانی نیز پیروز به حضور در این مسابقات گردد، ایران دو نماینده در بزرگترین رقابت بدنسازی امسال میلادی خواهد داشت.

بهروز تابانی سال گذشته میلادی با قهرمانی در رقابت های حرفه ای رومانی جواز مستر المپیا 2022 را دریافت کرد، اما با توجه به زمان کمی که تا مسابقات به جای مانده بود و به علت عدم صدور ویزا از حضور در این رقابت ها محروم ماند. میلوس سارسف مربی تابانی واکنش تندی نسبت به عدم صدور ویزای او داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، هرکول ایرانی رقیب تازه هادی چوپان شد ، دورخیز بلند برای حضور در مستر المپیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، هرکول ایرانی رقیب تازه هادی چوپان شد ، دورخیز بلند برای حضور در مستر المپیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید