عوارض ایمن سازی پاساژ های قدیمی تبریز 50 درصد کاهش یافت

به گزارش وبلاگ داریوش، معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: به منظور تشویق برای ایمن سازی ساختمان های تجاری ناایمن عوارض ایمن سازی این بنا ها 50 درصد کاهش یافت.

عوارض ایمن سازی پاساژ های قدیمی تبریز 50 درصد کاهش یافت

آقای عزتی گفت: در راستای ایمن سازی پاساژ های قدیمی تبریز مدیریت شهری اقدام به کاهش مبنای محاسبه در عوارض این نوع ساختمان ها نموده و این کار برترین فرصت برای ایمن سازی این ابنیه ها است.

وی گفت: در راستای تشویق برای ایمن سازی پاساژ های قدیمی تبریز که احتیاج به نوسازی دارند اعضای شورای اسلامی شهر اقدام به کاهش مبنای محاسبه عوارض نموده است تا ساختمان های تجاری ناایمن بتوانند از این فرصت مطلوب برای ایمن سازی پاساژ ها و مجتمع های تجاری استفاده نمایند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: این مصوبه شورای اسلامی شهر مربوط به مراکز تجاری است که در گذشته به صورت مجاز و با اخذ پروانه اقدام به ساخت کردند.

آقای عزتی با اشاره به نقش و جایگاه تبریز در ادوار گذشته به عنوان شهری بازرگانی و تجاری، ادامه داد: با توجه به جایگاه این شهر در این حوزه ها مراکز تجاری متعددی ایجاد شده است که این ساختمان ها به دلیل قدمت بالای خود احتیاج به ایمن سازی دارند.

وی یادآوری کرد: در این راستا هماهنگی هایی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در مورد پاساژ های ناایمنی که در محدوده تاریخی بازار تبریز قرار دارند اجرا شده و آن ها نیز جهت همکاری و تسهیل در اقدامات نوسازی قول مساعد داده اند.

وبلاگ داریوش آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عوارض ایمن سازی پاساژ های قدیمی تبریز 50 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض ایمن سازی پاساژ های قدیمی تبریز 50 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید