عرضه گوشی پرچمدار Honor 60 SE 5G در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ داریوش، شرکت آنر به زودی گوشی Honor 60 SE 5G را به قیمت پایه 2199 یوان (تقریبا معادل 345 دلار آمریکا) در بازار چین به طور رسمی عرضه می کند.

عرضه گوشی پرچمدار Honor 60 SE 5G در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ داریوش، چند ماه پیش، شرکت آنر تازهترین گوشی های هوشمند پرچم دار خود، یعنی Honor 60 و Honor 60 Pro را در بازار داخلی چین عرضه کرده بود و امروز، این شرکت یک دستگاه دیگر از این خط تولید به نام Honor 60 SE را معرفی کرده است.

این شرکت هم اکنون آغاز به گرفتن پیش سفارش برای گوشی هوشمند Honor 60 SE در بازار چین کرده است. شرکت آنر همچنین اعلام کرده است که فروش این دستگاه تازه از 18 فوریه (29 بهمن) آغاز شده و سفارش مشتریان نیز از همان روز برایشان ارسال خواهد شد.

مدل پایه Honor 60 SE با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود و 2199 یوان (تقریبا معادل 345 دلار آمریکا) قیمت دارد. نسخه دیگری ازین مدل نیز موجود است که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این نسخه 2499 یوان (تقریبا معادل 393 دلار آمریکا) قیمت دارد.

در حالی که شرکت آنر زمان عرضه این گوشی پرچمدار را اعلام کرده، اما هنوز معینات کامل این دستگاه افشا نشده است. شرکت Honor تأیید کرده است که نمایشگر دستگاه دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این صفحه نمایش با این نرخ بالای تازه سازی احتمالا یک نمایشگر فول اچ دی پلاس است.

تصویری که از این گوشی در تیزر به اشتراک گذاشته شده از طریق این شرکت دیده می شود، تأیید می کند که یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای صفحه نمایش وجود دارد. سنسور 64 مگاپیکسلی دوربین پنل جلویی برای گرفتن عکس های سلفی و تماس ویدیویی در این سوراخ پانچ قرار می گیرد.

طبق گزارش هایی که پیشتر منتشر شده بود، این گوشی پرچمدار از پردازنده MediaTek Dimensity 900 بهره می برد. این پردازنده با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی جفت می شود. در پنل پشتی دستگاه، یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

این پرچمدار روی سیستم عامل آندروید با رابط کاربری Magic UI 5.0 محصول شرکت آنر اجرا خواهد شد. در حالی که ظرفیت باتری گوشی هوشمند هنوز معین نیست، تایید شده است که این باتری از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

در گزارش های دیگر آمده که شرکت آنر تأیید کرده است که این شرکت در کنگره جهانی موبایل بعدی شرکت خواهد کرد. این شرکت همچنین یک رویداد راه اندازی را در 28 فوریه (9 اسفند) برنامه ریزی کرده است. شرکت آنر در این رویداد از دستگاه های سری Magic رونمایی خواهد کرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی پرچمدار Honor 60 SE 5G در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی پرچمدار Honor 60 SE 5G در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید