عرضه لپ تاپ بادوام ایسوس Chromebook CX1

به گزارش وبلاگ داریوش، شرکت ایسوس، سازنده تایوانی لوازم الکترونیکی، لپ تاپ دوکاره کروم بوک CX1 را در هند عرضه کرد. مشخصات این لپ تاپ کاملا با تبلیغات و تیزر های ساخته شده از آن مطابقت دارد. این دستگاه به قیمت 18990 روپیه (تقریبا معادل 250 دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

عرضه لپ تاپ بادوام ایسوس Chromebook CX1

به گزارش وبلاگ داریوش، کروم بوک CX1 دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی HD ضد تابش، صفحه کلید ضد ریزش با حرکت کلید 1.5 میلی متری است و به لطف لولای محکم خود می تواند 180 درجه بچرخد. کروم بوک (Chromebook) در حقیقت نوعی لپ تاپ (یا تبلت) است که روی لینوکس بر پایه سیستم عامل Chrome کار می کند. سایر برنامه های این دستگاه ها هم معمولا مربوط به شرکت گوگل است. برای مثال برای جستجو در اینترنت، مرورگر Google Chrome بر روی کروم بوک نصب شده است. از جمله دیگر برنامه های این دستگاه می توان به Gmail، Google Calendar، Google Keep و Google Drive اشاره کرد. اولین کروم بوک در سال 2011 به بازار عرضه شد.

کروم بوک CX1 با دوام درجه نظامی ارائه شده است. ساخته شدن یک لپ تاپ با دوام درجه نظامی military-grade به این معنی است که لپ تاپ با استاندارد های دستگاه های نظامی ساخته شده است. این دستگاه ها از طرفی محکم، مقاوم و بادوام هستند و از سوی دیگر قابلیت تغییر قطعات بالایی دارند.

کروم بوک CX1 به عنوان یک همراه مسافرتی مقاوم طراحی شده است که به شما امکان می دهد با استفاده از یک دستگاه جمع وجور و دو کاره که می تواند هم به عنوان تبلت و هم به عنوان لپ تاپ کار کند، حتی در حال حرکت به کار خود ادامه دهید. این دستگاه همچنین دارای تقویت کننده های ساختاری است که استحکام شاسی را بیشتر کرده است و استاندارد تست MIL-STD 810H را به دست آورده است. همچنین برخی از تست های آزمایشی سخت و شدید را گذرانده است که شامل تست های ضربه و سقوط، فشار پنل و چندین آزمایش دیگر، برای اطمینان از حداکثر مقاومت دستگاه در استفاده روزمره است.

کروم بوک CX1 دارای پردازنده چهار هسته ای اینتل Celeron N4020 است که پیشرفته تر از پردازنده N3350 در مدل های ارزان قیمت این سری است. باتری این دستگاه در صورت شارژ کامل رقم باورنکردنی 13 ساعت فعالیت را تضمین می کند. همچنین Chromebook CX1 دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. این دستگاه بر روی سیستم عامل کروم اجرا می شود و از Wi-Fi 5 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند. چندین پورت ورودی/خروجی از جمله USB-A، USB 3.2 و جک ترکیبی هدفون/میکروفون نیز موجود است.

قیمت ASUS Chromebook CX1 در اصل 19999 روپیه (تقریبا معادل 264 دلار آمریکا) اعلام شده بود، اما با توجه به تبلیغات یک هفته ای در فروشگاه اینترنتی Flipkart قیمت نو دستگاه 18990 روپیه (تقریبا معادل 250 دلار آمریکا) خواهد بود. بسته های تشویقی دیگری نیز برای ASUS Chromebook CX1 ارائه شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه لپ تاپ بادوام ایسوس Chromebook CX1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه لپ تاپ بادوام ایسوس Chromebook CX1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید