طرح تردد استانی خودروهای کیش و قشم جهت تصویب به هیات دولت ارسال می گردد

به گزارش وبلاگ داریوش، ایرنا/ براساس گزارشات بدست رسیده، طرح تردد استانی خودروهای کیش و قشم جهت تصویب به هیات دولت ارسال می گردد.

طرح تردد استانی خودروهای کیش و قشم جهت تصویب به هیات دولت ارسال می گردد

چهارم آذر 1400 بود که استاندار هرمزگان در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان که با حضور معاون وزیر اقتصاد برگزار گردید، تاکید نمود: هرمزگان یک استان خدمات و تجارت محور است و گردشگری یکی از مزیتهای نسبی این استان محسوب می گردد و می طلبد خودروهای منطقه ها آزاد در سطح این استان رفت و آمد داشته باشند، چرا که توسعه پوشش رفت و آمد خودروهای منطقه ها آزاد در جغرافیای وسیع هرمزگان، امکان ارائه خدمات بهتر به خصوص در زمینه گردشگری این استان را فراهم می نماید.

در نهایت، پس از پیگیری های مستمر در راستای تقویت بخش گردشگری و تحقق خواسته دیرینه کیشوندان و قشموندان و توافقاتی که در نشست استاندار هرمزگان و وزیر اقتصاد در تهران انجام شد، وزیر اقتصاد از ارسال درخواست استاندار هرمزگان به هیات دولت اطلاع داد.

در نشست استاندار هرمزگان با سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد که با حضور مهدی دَسینه نماینده وزیر و مدیر کل امور مالی و دارایی هرمزگان، محمد رضوانی فرد رئیس کل گمرک ایران و سید علی روحانی سرپرست معاونت سیاستگذاری وزیر اقتصاد برگزار گردید، وزیر اقتصاد بنا به درخواست استاندار هرمزگان از ارسال درخواست با نظر موافق به هیات دولت پیرامون مجوز تردد خودروهای منطقه ها آزاد قشم و کیش متصل به سرزمین اصلی با اولویت تردد در سطح استان به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور اطلاع داد.

بنابراین انتظار می رود در آینده ای نزدیک خودروهای این 2 منطقه آزاد بتوانند در بندرعباس و سطح استان هرمزگان تردد داشته باشند.

استاندار هرمزگان بعلاوه از توافق برای ایجاد 2 گمرک تازه در شرق و غرب این استان و بعلاوه مساعدت در اختصاص بخشی از کمکهای فنی و اعتباری به پروژه های پیشران مالی هرمزگان اطلاع داد.

منبع: همگردی

به "طرح تردد استانی خودروهای کیش و قشم جهت تصویب به هیات دولت ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تردد استانی خودروهای کیش و قشم جهت تصویب به هیات دولت ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید