رزرو هتل های رشت تا 80 درصد تخفیف، فلای تودی

به گزارش وبلاگ داریوش، استان سرسبز و زیبای گیلان قطعه ای از بهشت ایران است که با وجود این همه جاذبه های طبیعی و گردشگری، هیچوقت برای سفر تکراری نمی گردد. رشت به عنوان مرکز این استان، در همه ایام سال میزبان گردشگران زیادی است از این رو هتل ها و مراکز اقامتی مختلف و متعددی برای اقامت مسافران در این شهر وجود دارد. فلای تودی میخواهد در این مطلب تعدادی از برترین هتل های رشت که تا 80 درصد تخفیف، در حال خدمت رسانی به میهمانان این شهر هستند را به شما معرفی کند تا اگر در پی اقامتی مالی و ارزان هستید، به راحتی بتوانید تصمیم گیری کنید.

رزرو هتل های رشت تا 80 درصد تخفیف، فلای تودی

هتل کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس که با نام های هتل کادوس رشت و هتل بزرگ رشت نیز شناخته می شود، تنها هتل پنج ستاره شهر رشت است و در بلوار آزادی این شهر واقع شده است. این هتل عضوی از گروه هتل های آریا به شمار می رود و تاریخ تاسیس آن به سال 1362 باز می شود.

آخرین بازسازی این هتل در سال 1391 اجرا شده و در حال حاضر با 96 واحد اقامتی در دو طبقه میزبان گردشگران است. هتل بزرگ کادوس دسترسی آسانی به میدان شهرداری، بازار بزرگ رشت و سایر دیدنی های این شهر دارد. پرسنل خوش برخورد و کارآزموده این هتل با مهمان نوازی در تلاشند تا تجربه ای فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند.

هتل آپارتمان صبوری رشت

یکی از هتل های باکیفیت رشت هتل آپارتمان سه ستاره صبوری است که شروع فعالیت آن به سال 1394 برمی شود. موقعیت جغرافیایی مناسب این هتل به گونه ای است که گردشگران دسترسی راحتی به اماکن گردشگری این شهر همانند میدان زیبای شهرداری دارند. فاصله هتل صبوری تا فرودگاه رشت تنها 30 دقیقه با ماشین بوده و عزیزانی که برای برگشتشان بلیط هواپیما رشت به تهران را تهیه نموده اند، از این هتل به راحتی می توانند خودشان را به فرودگاه برسانند. پرسنل خوش برخورد و مجرب این مجموعه در تلاشند تا با ارائه برترین کیفیت و خدمات، اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان خود اراده دهند.

هتل پامچال رشت

هتل پامچال رشت در سال 1343 بنا شده است و از این رو یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین اقامتگاه های شمال کشور محسوب می شود. هتل پامچال رشت که 3 ستاره است، دارای ساختمانی دو طبقه بوده و آخرین بار در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. یکی از ویژگی های هتل پامچال رشت، نزدیکی و دسترسی خوب آن به مراکز خرید و تفریحی و بعلاوه جاذبه های بی شمار شهر است. هتل پامچال به بازار سنتی، موزه میراث روستایی گیلان و میدان تاریخی شهرداری رشت ، پارک جنگلی بندر انزلی، آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران، باغ پرندگان آستارا و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی رشت با ماشین فاصله ای کمتر از 40 دقیقه دارد.

هتل غدیر رشت

هتل غدیر رشت هتلی در منطقه کوچصفهان در 15 کیلومتری شهر رشت است که شروع به کار آن به سال 1393 باز می شود. این هتل در منطقه ای قرار گرفته که از نظر خوش آب و هوا بودن معروفیت دارد بعلاوه کوچصفهان از منطقه ها قدیمی در شمال کشور نیز به شمار می رود. این هتل در بیشتر ایام سال تخفیفات بسیار خوبی را برای میهمان خود در نظر می گیرد. فاصله هتل غدیر رشت از مرکز شهر باعث شده تا این هتل از فضایی آرام برخوردار باشد. با وجود فاصله از شهر، با اقامت دراین هتل، دسترسی خوبی به جاذبه های منطقه مانند آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، ساحل دریای خزر، بازار رشت و ... خواهید داشت.

هتل اردیبهشت رشت

یکی از هتل هایی که در قلب رشت در نزدیکی میدان زیبای شهرداری واقع شده است، هتل اردیبهشت به شمار میرود. هتل اردیبهشت یکی از قدیمی ترین هتل های شهر سرسبز رشت بوده که شروع فعالیت آن به سال 1347 بازمی شود. این هتل در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است تا سطح کیفیت خدمات و امکانات خود را برای میزبانی از مسافران، ارتقا دهد. فاصله هتل اردیبهشت رشت تا میدان شهرداری به حدی است که با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این میدان مهم شهر برسید. موزه مردم شناسی رشت و خانه میرزاکوچک خان جنگلی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

انتخاب مرجعی مطمئن برای رزرو هتل مقرون به صرفه قیمت رشت

یکی از برترین گزینه هایی که یاری بسیاری به کاهش هزینه های شما در سفر به رشت و شهرهای شمالی می نماید، انتخاب هتل مورد نظرتان با تخفیف های بسیار ویژه است. flytoday.ir مرجع رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی در سراسر جهان با تخفیف های ویژه است. در این سایت به راحتی می توانید به تعداد زیادی از هتل ها در شهرهای مختلف دسترسی پیدا کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن هتل خود را رزرو کنید.

از بابت قیمت رزرو هتل هم خیالتان راحت راحت باشد چرا که فلای تودی گارانتی مقرون به صرفه ترین قیمت ها با تخفیفات استثنایی و شگفت انگیز است و مشتاقان می توانند هتل مورد نظر خود را تا 80 درصد تخفیف رزرو نمایند.

در فلای تودی امکان مشاهده، آنالیز و مقایسه هتل های داخلی به راحتی امکانپذیر است و با دسترسی به تمامی هتل های داخلی در ایران، می توانید از میان انواع هتل های لوکس گرفته تا هتل های 3 ستاره، هتل های 4 ستاره، هتل های 5 ستاره، انواع هاستل، هتل آپارتمان ها و حتی کمپ های داخلی محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط کافی است با در نظر گرفتن بودجه و هدفی که از سفر و اقامت در شهر موردنظرتان دارید، از میان هتل های داخلی محل اقامت خود را به راحتی انتخاب کنید. دسترسی به تعداد زیادی هتل و اقامتگاه در رشت، این امکان را برای شما به وجود می آورد تا به راحتی به مقایسه امکانات و قیمت هتل ها بپردازید و برترین انتخاب را برای رزرو هتل رشت داشته باشید.

منبع: همگردی

به "رزرو هتل های رشت تا 80 درصد تخفیف، فلای تودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل های رشت تا 80 درصد تخفیف، فلای تودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید