رونمایی ال جی از دو مانیتور گیمینگ جالب OLED

به گزارش وبلاگ داریوش، ال جی که در صنعت نمایشگر پیشرو محسوب می گردد، از دو مانیتور گیمینگ OLED نو از مجموعه LG UltraGear خود رونمایی کرد: یک مانیتور گیمینگ خمیده 45 اینچی و یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی. هر دو نمایشگر نو ال جی نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتزی و زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه ای را ارائه می نمایند.

رونمایی ال جی از دو مانیتور گیمینگ جالب OLED

بعلاوه این نمایشگر ها زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه ای را ارائه می نمایند تا برترین تجربه گیمینگ را به کاربران ارائه نمایند.

ال جی که در صنعت نمایشگر پیشرو محسوب می گردد، از دو مانیتور گیمینگ OLED تازه از مجموعه LG UltraGear خود رونمایی کرد: یک مانیتور گیمینگ خمیده 45 اینچی و یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی. هر دو نمایشگر تازه ال جی نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتزی و زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه ای را ارائه می نمایند.

هر دو مانیتور با نمایشگر های OLED باکیفیت خود و برخورداری از نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتزی (برای اولین بار در نمایشگر های OLED) و بعلاوه زمان پاسخ گویی فوق العاده سریع 0.03 میلی ثانیه ای، تجربه ای فوق العاده را به بازیکنان ارائه خواهند کرد. ال جی بعلاوه قول داده است که به وسیله رنگ های زنده و مشکی، تجربه ای فراگیر را به کاربران خود هدیه کند.

قیمت و زمان عرضه دو مانیتور گیمینگ ال جی

مانیتور 45 اینچی دارای پایه ای است که می توان آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت چرخاند و با نسبت تصویر 21:9 خود زوایای دید چندجانبه ای به کاربران ارائه می نماید. قیمت این مانیتور 1699.99 دلار و هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است. نسخه 25 اینچی نیز از وضوح 1440p و برچسب ارزان تر 999.99 دلاری بهره می برد و این دستگاه را نیز هم اکنون می توان پیش خرید کرد.

ال جی اعلام نموده است که مانیتور های گیمینگ UltraGear آن به زودی در دسترس بازار قرار خواهند گرفت؛ اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

حرکت ال جی به سمت مانیتور های گیمینگ OLED نمونه دیگری از تعهد این شرکت کره ای به ارائه نمایشگر های نوآورانه به مصرف نمایندگان است. نرخ تازه سازی تصویر سریع، زمان پاسخ دهی فوق العاده سرعتی و کیفیت تصویر OLED درجه یک، می تواند مانیتور های ال جی UltraGear را به انتخابی بهینه و منطقی برای گیمر هایی تبدیل کند که در پی برترین سرعت، عملکرد و نمایشگر های با وضوح بالا هستند.

مانیتور های گیمینگ UltraGear ال جی نه تن ها برای بازی، بلکه برای سازندگان محتوا و هر کسی که به مانیتوری با نرخ تازه سازی بالا و کیفیت تصویر فوق العاده احتیاج دارد، طراحی شده است. این نمایشگر ها بعلاوه برای تماشای فیلم و سایر محتوا های رسانه ای نیز عالی هستند.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "رونمایی ال جی از دو مانیتور گیمینگ جالب OLED" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی ال جی از دو مانیتور گیمینگ جالب OLED"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید