خدمات منسجم تری به خانواده های داغدار در آرامستان شهرکرد ارائه گردد

به گزارش وبلاگ داریوش، شهردار شهرکرد گفت: باید در آرامستان خدمات مطلوب تر و منسجم تری به خانواده های داغدار ارائه گردد.

خدمات منسجم تری به خانواده های داغدار در آرامستان شهرکرد ارائه گردد

محمدحسین واحدیان در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سرلوحه عملکرد این سازمان باشد، اظهارداشت: باید در آرامستان خدمات مطلوب تر و منسجم تری به خانواده های داغدار که سوگوار عزیزان خود هستند ارائه گردد.

وی با بیان اینکه سازمان آرامستان کوشش کند با ارائه خدمات مناسب در حوزه کاری خود رضایت شهروندان را کسب و آرامش را به روحیه شهروندان تزریق نمایند، اضافه نمود: به همین دلیل می طلبد ساختمان سازمان مربوطه به آرامستان منتقل و تمام امکانات و تجهیزات جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان به صورت نظام مند و هدف مند به کارگیرد.

بیشتر بخوانید

شهردار شهرکرد اعلام کرد: خدمت در آرامستان ها و تسریع و تسهیل امورات مربوط به اموات ازجمله کار های خداپسندانه و معنوی است و افزایش سطح کیفی، دقت و سرعت خدمات رسانی به شهروندان در سازمان آرامستان شهرداری از ضروریات است.

واحدیان با بیان اینکه یکی از محیط هایی که همیشه به عنوان یکی از مهم ترین اماکن عمومی که تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، آرامستان ها هستند ادامه داد: اگر کارگران در این حوزه فعال نباشند قطعا در بحران ها با مسائل روبرو خواهیم شد.

وی گفت: در محل آرامستان بهشت رحمت باید تمام امکانات نظیر سالن برگزاری مراسمات و اماکن تجاری مورد احتیاج پیش بینی تا خانواده ها جهت برگزاری مراسمات به مشکل بر نخورند.

وبلاگ داریوش چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خدمات منسجم تری به خانواده های داغدار در آرامستان شهرکرد ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات منسجم تری به خانواده های داغدار در آرامستان شهرکرد ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید